Τελικά ποιος έχει δίκιο μωρέ, γιατί θα μας τρελάνουν!
Ο Βορίδης προεκλογικά λέει ότι ο ΟΣΕ έχει κέρδη (μπορεί και να υπερβάλει σε αυτό, γιατί εκεί που τα κατάντησαν τα τρένα λιγάκι δύσκολο – αλλά με τόσες περικοπές που έκαναν και με 2 αυξήσεις εισιτηρίων μέσα σε 2,5 χρόνια λογικό μου ακούγεται).
Όλοι οι άλλοι – προφανώς επειδή τα Μνημόνια που υπέγραψαν θέλουν τον ΟΣΕ ιδιωτικό και οι ξένοι βλέπουν τον στρατηγικής σημασίας ΟΣΕ σαν ξερολούκουμο – λένε ότι τα κρατικά (ακόμη) τρένα μπαίνουν μέσα με το κεφάλι καθημερινά.
Η αλήθεια πάντα είναι κάπου στη μέση αλλά ειδικά στην περίπτωση αυτή η αλήθεια είναι μια και μοναδική: τα τρένα (όπως και τα λιμάνια για παράδειγμα) επιβάλλεται να παραμείνουν κατά 100% στον έλεγχο του Δημοσίου και να διοικηθούν με ένα μείγμα ιδιωτικο-κοινωνικών κριτηρίων!!
Φυσικά δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι τα τρένα στην Ελλάδα και η απαξίωση τους είναι μια ακόμη περίπτωση “προώθησης” από τους κυβερνώντες των κάθε είδους ιδιωτικών συμφερόντων (εργολάβοι, κατασκευαστές γιαλαντζί εθνικών οδών, εισαγωγέων αυτοκινήτων, ιδιοκτητών λεωφορείων) σε βάρος των απλών ανθρώπων που θέλουν να χρησιμοποιούν ένα φτηνό, γρήγορο, οικολογικό και ακριβές στα ωράρια του μεταφορικό μέσο.