Κατηγορίες
Χωρίς κατηγορία

Μια ωραία ιστορία με hedge funds, υψηλή κοινωνία, μεγάλες ικανότητες και "επιτυχίες"

…όχι, δράκο δεν έχει αλλά είναι ένα ωραίο “παραμύθι”.

γράφτηκε στον “Πιτσιρίκο”

Η Αθηνά Β, κόρη ενός μικροεμπόρου, του Θανάση Β, γεννήθηκε στις αρχές ’60 στην Λάρισα. Μια πόλη που ήταν τότε αγροτική χωρίς πολλά εμπορικά καταστήματα και κέντρα και στην οποία ο Θανάσης Β άνοιξε ένα από τα πρώτα καταστήματα νεωτερισμών. Είχε μετακομίσει στη Λάρισα από ένα μακρινό χωριό της περιοχής, αφού η δουλειά που έκανε με ένα φορτηγό που είχε και γύριζε στα χωριά πουλώντας υφάσματα και ρούχα με δόσεις πήγε καλά και του επέτρεψε να κάνει το επόμενο του βήμα, να νοικιάσει δηλαδή ένα μαγαζί και να βάλει μέσα τα εμπορεύματα του.
Η Αθηνά Β είναι ένα πανέξυπνο κορίτσι και άριστη μαθήτρια τόσο στο δημόσιο δημοτικό όσο και στο γυμνάσιο της επαρχιακής αυτής πόλης. Τα καλοκαιρία της τα περνούσε βοηθώντας τον πατέρα της στο μικρό του μαγαζί. Καθότανε στο ταμείο, παρελάμβανε και καταμετρούσε κάθε νέα παραλαβή και ήταν η μικρή εμπορική μασκότ της περιοχής που γνώριζαν όλοι οι γείτονες.

Όσο και αν προσπαθούσαν να την κοροϊδέψουν, κάτι έμποροι από την Αθήνα, και να της παραδώσουν κανένα ελαττωματικό ρούχο δεν τα κατάφερναν. Η Αθηνά Β ήταν το σκυλί του ταμείου που δεν άφηνε να φύγει κανένα χωρίς να πληρώσει και, επιπλέον, αρκετά οργανωτική.
Σε ηλικία 12 ετών, η Αθηνά Β πρότεινε στον πατέρα της να ανοίξουν καρτέλες με τα στοιχεία των προμηθευτών και τα υπόλοιπα που χρωστούσαν, να αναζητήσουν τα εργοστάσια που προμηθεύονταν οι έμποροι και να τους παρακάμψουν, και να καταγράφουν την εξέλιξη των τιμών που αγόραζαν.
Όταν οι άλλοι έμποροι γράφανε ακόμη σε τεφτέρια, ο Θανάσης Β είχε ήδη οργανωμένη αρχειοθήκη. Στα 14 της διαπραγματευόταν με τους προμηθευτές και έκλεινε συμφωνίες.
Ο Θανάσης Β, παλιός δοσατζής, καμάρωνε για την κόρη του. Όπως καμάρωνε και η μητέρα της, η Καλλιόπη, η οποία ήταν μια θρησκευόμενη απλοϊκή γυναίκα.
Ήταν γύρω στο 1970, όταν η Καλλιόπη γνώρισε σε μία συγκέντρωση που είχε οργανώσει η Εκκλησία την Κυρία Ευθυμία και άρχισαν να κάνουν παρέα παρά το ότι οι συνθήκες κάτω από τις οποίες γνωρίστηκαν δεν ήταν και οι πιο ιδανικές.
Τις δύο γυναίκες ένωνε η πίστη στο Θεό και η Εκκλησία. Το μόνο που τις χώριζε ήταν η εκκλησία που πήγαιναν. Η Καλλιόπη πήγαινε στον ορθόδοξο ναό και η Ευθυμία στην θρησκευτική αίρεση «Αγωνιστές του Θεού».
Τους πιστούς της θρησκευτικής αυτής αίρεσης οι πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας -που στους κόλπους της δεν είχε απατεώνες- τους έλεγαν «απατεώνες» και «αγύρτες».
Την θρησκευτική αίρεση «Αγωνιστές του Θεού» άλλοι πατέρες της ορθόδοξης εκκλησίας την λέγανε οργάνωση που ελέγχεται από Εβραίους και άλλοι, οι πιο ακραίοι της, την λέγανε συμμορία που ελέγχεται από μαφιόζους επιχειρηματίες χώρας με μεγάλη οικονομική δύναμη.
Στην πραγματικότητα τόσο η χριστιανική όσο και η παραχριστιανική αυτή εκκλησία δεν έχουν θρησκευτικές διαφορές ή, αν έχουν, είναι ασήμαντες.
Και οι δύο εκκλησίες πιστεύουν στην τρισυπόστατη εικόνα του Θεού. Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα. Πιστεύουν στην εγκράτεια, στην αποχή από τις προγαμιαίες σχέσεις, στις δέκα εντολές και στα θαύματα των αγίων και έχουν κάποιες μικροδιαφορές στα θέματα της λειτουργίας των μυστηρίων, της θείας τιμωρίας και της μετά θάνατον ζωής, ζητήματα τα οποία οι περισσότεροι που πηγαίνουν στις εκκλησίες πολλές φορές αγνοούν. Οι διαφορές τους είναι κυρίως σημειολογικές και τους πιστούς της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού» τους ονομάζουν «Υπηρέτες του Θεού» ενώ της ορθόδοξης Εκκλησίας «δούλους του θεού».
Επίσης, οι κήρυκες του Ευαγγελίου από την ορθόδοξη εκκλησία ονομάζονται «ιερείς», φοράνε μαύρα άμφια και αφήνουν γένια, ενώ από την θρησκευτική αίρεση «Αγωνιστές του Θεού» ονομάζονται «Αξιωματικοί του Θεού» ή «God officers» και είναι ξυρισμένοι και ντυμένοι όπως όλοι οι κανονικοί άνθρωποι.
Οι δύο εκκλησίες έχουν στους κόλπους τους ορισμένους φανατικούς πιστούς που δεν διαφέρουν σημαντικά από τους ποδοσφαιρικούς οπαδούς των μεγάλων ομάδων.
Πιο φανατικοί είναι αυτοί της ορθόδοξης εκκλησίας που μαζεύονται σε αντισυγκεντρώσεις έξω από την Εκκλησία της αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού» και διαλύονται λόγω επεισοδίων από τα ΜΑΤ, τα οποία προστατεύουν περισσότερο τους ορθόδοξους οπαδούς.
Τα σοβαρότερα, πάντως, επεισόδια γίνονται κάθε χρόνο στο μυστήριο της πανελλαδικής βάπτισης των νέων «Υπηρετών του Θεού» που διεξάγεται, κάτω από ισχυρή αστυνομική προστασία, σε γήπεδο στα Άνω Λιόσια, εκεί που τις Κυριακές αγωνίζεται ο Θρασύβουλος και παλιότερα αγωνίζονταν ο Ακράτητος, τον οποίο σε μια τηλεοπτική εκπομπή με κασέτες για την μαφία του ποδοσφαίρου ένας άμεμπτος δικηγόρος, τον έλεγε «Ακάθαρτο».
Στο μυστήριο της βάπτισης, σε αντίθεση με τα χριστιανόπουλα που τα γδύνουν και τα ρίχνουν σε κολυμπήθρα και κλαίνε, στους νέους «Υπηρέτες του θεού», που συνήθως είναι αφελείς άνθρωποι μεγάλης ηλικίας, τους κόβουν μόνο τα μαλλιά.
Για τον λόγο αυτό οι φανατικοί πιστοί της ορθόδοξης εκκλησίας σε κάθε πανελλαδική βάπτιση των «νέων υπηρετών» κραδαίνουν έξω από το γήπεδο ψαλίδια που τα ανοιγοκλείνουν απειλητικά κατά των «υπηρετών του Θεού» και πολλές φορές από νεαρούς ορθόδοξους ιερωμένους ακούγονται και ύβρεις του τύπου «Θα σου κόψω τα αρχίδια», «Θα σε γαμήσω παλιοαδελφή Υπηρέτη», και άλλα τα οποία όμως οι σοβαρότεροι ιερωμένοι προσπαθούν να αποτρέψουν.
Υπάρχουν, όμως, και οι περιπτώσεις που ορθόδοξοι και αιρετικοί οπαδοί είναι ενωμένοι και συμμετέχουν από κοινού σε διαμαρτυρίες έξω από κινηματογράφους, όταν έχει πρεμιέρα καμία ταινία του Αγγελόπουλου, ή δικαστήρια, όταν δικάζεται κανένας καλλιτέχνης η συγγραφέας για προσβολή των θείων.
Σε μια τέτοια κοινή συγκέντρωση γνώρισε η Καλλιόπη, η μητέρα της Αθηνάς, την Ευθυμία και γίνανε φίλες. Από την έντονη διαλογική ζύμωση που κράτησε μήνες, νικήτρια αναδείχθηκε η Ευθυμία που έπεισε την Καλλιόπη να παρακολουθήσει διαλέξεις των ‘Αξιωματικών του Θεού». Η ηρεμία, η σεμνότητα και η αυτοπεποίθηση που εξέπεμπε ένας θεοφώτιστος «Αξιωματικός του Θεού», ο Φώτης Φ, πρώην θεολόγος στη Λάρισα, μεταλαμπάδευσαν στην Καλλιόπη Β το πνεύμα της υπηρεσίας στην νέα αίρεση και σύντομα μύησαν στην αίρεση και την πανέξυπνη Αθηνά Β ,που είχε φθάσει 16 χρόνων και σχεδόν διεύθυνε πια το εμπορικό κατάστημα του Θανάση Β.
Η Αθηνά Β εκτός από άριστη μαθήτρια είχε γίνει μια νέα «Υπηρέτρια του Θεού». Η μεταστροφή μητέρας και κόρης είχε γίνει ορατή στα μάτια των Λαρισαίων αφού τις είδαν κουρεμένες μετά από μια πανελλαδική βάπτισης.
Ο Φώτης Φ που είχε ακούσει για το εμπορικό δαιμόνιο της Αθηνάς Β ήταν αυτός που την διόρισε ως Βοηθό Ταμία στην οργάνωση της Λάρισας.
Ταμίας της οργάνωσης ήταν ο Θεοκλής Π ,τον οποίο στην Λάρισα φώναζαν «περουκίνια», γιατί ήταν από τους πρώτους που, όταν του έπεσαν τα μαλλιά, έβαλε περούκα και, φυσικά, στην μικρή επαρχιακή πόλη αυτά δεν κρατιούνται μυστικά.
Είχε μόλις απαλλαχθεί από μια υπόθεση που κράτησε χρόνια και στην οποία ο Θεοκλής Π ήταν κατηγορούμενος για ψευδομαρτυρία από τους φυσικούς κληρονόμους μιας γριάς που είχε αφήσει στην διαθήκη της όλη της την περιουσία στο ίδρυμα που εκπροσωπούσε την θρησκευτική αίρεση «Αγωνιστές του Θεού».
Ήταν η δίκη στην οποία ο ανιψιός της γριάς μέσα στο δικαστήριο πλάκωσε στο ξύλο τον Θεοκλή Π και του τράβηξε το περουκίνι του.
Η Αθηνά Β, η νέα «Υπηρέτρια του Θεού», χειριζόταν με επιτυχία τα οικονομικά της τοπικής οργάνωσης και δύο φορές τον χρόνο έστελνε τα αποτελέσματα στα Κεντρικά της Οργάνωσης -κάτι δηλαδή σαν το Πατριαρχείο των ορθοδόξων- που βρίσκονταν σε χώρα με μεγάλη οικονομική δύναμη.
Είχε καταφέρει να ξεπεράσει σημαντικά το target προσηλυτισμού νέων πιστών και να πείσει και 2-3 ηλικιωμένες να αφήσουν στην διαθήκη τους την ακίνητη περιουσία τους στην οργάνωση “Αγωνιστές του Θεού”.
Για τα αποτελέσματα της αυτά η Αθηνά Β, η «Υπηρέτρια του Θεού» πήρε και το βραβείο του καλύτερου Υπηρέτη για τα έτη 1978 και 1979, σε έναν τυλιγμένο πάπυρο που έγραφε «Award to Athina B, the best God servant of 1978 and 1979″.
H ηθική ανταμοιβή του βραβείου αυτού συνδυάστηκε και με μια υποτροφία της Αθηνάς Β για ένα Πανεπιστήμιο στην Ελβετία που φημίζεται για τις οικονομικές του επιστήμες το γνωστό και πανάκριβο στα δίδακτρα C-Economic school.
Τα χρόνια που η Αθηνά Β ήταν αφοσιωμένη στην υπηρεσία του Θεού ,η μόνη κοπέλα με την οποία έκανε παρέα ήταν η Χαρά που οι γονείς της ήταν και αυτοί υπηρέτες του Θεού. Τα δύο κορίτσια τηρούσαν κατά γράμμα τις εντολές των «Αξιωματικών του Θεού» που απαγόρευαν τις προγαμιαίες σχέσεις και έτσι αρκετά παιδιά από την Λάρισα -που δεν ήξεραν ότι ανήκαν στην θρησκευτική αίρεση «Αγωνιστές του Θεού»-έφευγαν απογοητευμένα.
Η υπηρέτρια του Θεού Χαρά, βέβαια, ήταν λίγο πιο χαλαρή στην τήρηση των αρχών και, όταν ήταν μόνη της χωρίς την Αθηνά Β που ήταν αυστηρή σε τέτοια θέματα, φλέρταρε και μιλούσε με αγόρια, χωρίς όμως να τα αφήνει να ολοκληρώσουν τις επιθυμίες τους.
Στις ανολοκλήρωτες ερωτικές της περιπτύξεις η Χαρά μάλιστα αναστέναζε ιδιαίτερα δυνατά, πράγμα που ανέβαζε ακόμη περισσότερο την επιθυμία των αγοριών να την γαμήσουν αλλά στο τέλος κατέληγαν να την παίζουν για να ανακουφισθούν.
Τους την έσπαγε δε ακόμη περισσότερο γιατί όταν αυτοί τελείωναν έβαζε τα κλάματα λέγοντας ότι θα την κυριεύουν από δω και πέρα οι τύψεις για την συμπεριφορά της που ήταν εκτός του πλαισίου των αυστηρών αρχών της αίρεσης ‘Αγωνιστές του Θεού».
Τα αγόρια έφευγαν συνήθως ζοχαδιασμένα αλλά μετά το έριχναν στο καλαμπούρι και θυμόντουσαν τις ερωτικές στιγμές που είχαν περάσει προηγούμενα μαζί της και την έλεγαν «Το καβλόμουνο του Θεού».
Η Αθηνά Β ήταν μακριά από όλα αυτά και κανείς ποτέ στην Λάρισα δεν διανοήθηκε να πει τίποτα για αυτήν.
Ήταν οι αρχές της δεκαετίας του 1980 που η Αθηνά Β, με την υποτροφία στα χέρια, έμπαινε με δέος στο προαύλιο και την φοιτητική εστία της C-Economic School. Θα ανελάμβανε, βέβαια, παράλληλα με τις σπουδές, η Αθηνά Β και ένα project για λογαριασμό της Οργάνωσης. Το project «Creating the new generation of God servants».
Το project, με στόχο το 2% των φοιτητών, είχε σαν βασική οδηγία τον προσηλυτισμό νέων παιδιών κατά κανόνα από εύπορες οικογένειες και η Αθηνά Β ήταν coordinator για την εγγραφή τους στην οργάνωση.
Με τους Έλληνες σπουδαστές, τους πρώτους που πλησίασε, δεν κατάφερε πολλά πράγματα και μάλιστα την πήραν στο ψιλό. Αυτοί παίρναμε κάθε μήνα από τους γονείς τους ένα μηνιάτικο που το λέγανε allowance και το οποίο δεν ήταν πρόθυμοι να χαραμίσουν για να γίνουν μέλη της οργάνωσης, αφού συνήθως το έπαιζαν στο τοπικό καζίνο. Πολύ δε περισσότερο που η οργάνωση απαιτούσε εκτός από χρήματα τρέξιμο door to door, για διανομή υλικού, απογευματινές συγκεντρώσεις και άλλες δραστηριότητες που οι Έλληνες βαριόντουσαν, αφού συνήθως τον ελεύθερο χρόνο τους χαρτόπαιζαν.
Κατάφερε όμως αρκετά με κάτι Αφρικανούς και Ασιάτες που πίστεψαν τις μαλακίες της, έγιναν μέλη και την βοήθησαν να πιάσει τον στόχο της. Έφτιαξαν και μια εφημερίδα που την ονόμασαν «God’s soldier’, συγκεντρώνονταν κάθε Κυριακή για το κήρυγμα -που δεν διέφερε από αυτό της ορθόδοξης- και έκαναν και κάτι φιλανθρωπικές ενισχύσεις σε σωματεία τοπικά στα οποία τους έστελνε συστημένους η κεντρική οργάνωση.
Ήταν σε μία από τις κυριακάτικες αυτές απογευματινές συγκεντρώσεις που η «Υπηρέτρια του Θεού», Αθηνά Β, έφυγε μετά την ομιλία ενός Αξιωματικού του Θεού με τον Jimmy ένα ψηλό και άχαρο συμφοιτητή τους, που οι Έλληνες λέγανε αγαθόφατσα και αγάμη, και κατέληξαν στο bar της Εστίας για ποτό.
Η συζήτηση των νεαρών παιδιών για την υπηρεσία τους στο θεό που είχαν ταχθεί είχε δώσει την θέση της σε μια ερωτική εξομολόγηση του Jimmy.
Η Αθηνά Β που λόγω της θρησκευτικής αντίληψης δεν είχε πάει ποτέ με άντρα παραδόθηκε αμέσως στον έρωτα του Jimmy ο οποίος σαν ακέραιος υπηρέτης του Θεού της υποσχέθηκε την αιώνια συμβίωση.
Ήταν η πρώτη φορά που η «Υπηρέτρια του Θεού, Αθηνά Β, αισθανόταν την ανθρώπινη της φύση και ήταν μακριά από σπουδές, υπηρεσίες και σκοπούς.
Η αφοσίωση της Αθηνάς Β στην Οργάνωση δεν στάθηκε εμπόδιο στην παρακολούθηση των μαθημάτων της και στην επιστημονική της κατάρτιση.
Ήταν μάλιστα άριστη στα μαθηματικά οικονομικά, έναν εφαρμοσμένο κλάδο των μαθηματικών στον οποίο αποφάσισε να κάνει και το thesis της. Είχε θέμα «A new forecast model for predicting values of state bonds». Ένα μοντέλο επεξεργασμένο σε υπολογιστή για την πρόβλεψη της μελλοντικής πορείας κρατικών ομολόγων.
Η Αθηνά δόθηκε ολοκληρωτικά στο project. To μαθηματικό μοντέλο της ήταν υποδειγματικό αλλά κρίθηκε για την εποχή ανεφάρμοστο ελλείψει παραμέτρων που κρίνονταν απαραίτητες για την υλοποίηση του. Ήταν ακόμη η εποχή που μόλις είχαν ξεκινήσει οι ηλεκτρονικές συναλλαγές και στο χρηματιστήριο δεν παίζονταν αυτά τα νέα προϊόντα που βασίζονταν σε μελλοντικές προβλέψεις και τα οποία όταν εισήχθηκαν στην αγορά έχασε πολύς κόσμος τα χρήματα του.
Παρ ‘όλα αυτά, από τα κεντρικά γραφεία της οργάνωσης «Αγωνιστές του Θεού» της έστειλαν συγχαρητήρια και της είπαν ότι θα προωθούσαν την εργασία της σε μια μεγάλη Εταιρεία συμβούλων του εξωτερικού για περαιτέρω αξιολόγηση.
Τα αποτελέσματα της δουλείας της εντυπωσίασαν τους αναλυτές αυτής της Εταιρείας συμβούλων και της απάντησαν ότι στο άμεσο μέλλον θα μπορούσαν να συνεργαστούν. Της έστειλαν μάλιστα και μια συστατική επιστολή για να ξεκινήσει να εργάζεται μια πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία την «International Death» και της έκλεισαν συνάντηση για interview.
Η δεινότητα του λόγου της Αθηνάς Β, το νεαρό της ηλικίας και η διάθεση της για εργασία της έδωσαν τη θέση της Assistant African Μarket Development.
H Αθηνά Β είχε καταφέρει σε ηλικία μόλις 23 ετών να ξεφύγει από το εμπορικό κατάστημα της Λάρισας και να ανοίγει τα φτερά της για μια διεθνή καριέρα. Και το κυριότερο ότι είχε μέχρι τότε πετύχει το είχε πετύχει χάρη στην επιμονή της και στα πνευματικά προσόντα της.
Η «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα όμορφη, ώστε να έχει το πλεονέκτημα της εμφάνισης που βοηθούσε ορισμένες νέες κοπέλες στο ξεκίνημα της σταδιοδρομίας τους.
Η επαγγελματική εξέλιξη της Αθηνάς Β ήταν ταχύτατη αφού η νεαρή αυτή υπάλληλος έπιανε πάντα τους στόχους της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείτο. Πέντε χρόνια ήτανε αρκετά για την αποτελεσματική Αθηνά Β για να θεωρείται ως future star από την «International Death» και το γραφείο συμβούλων που εξακολουθούσε να παρακολουθεί την εξέλιξη της να ενημερώνει τα κεντρικά γραφεία της θρησκευτικής αίρεσης για την πρόοδο της.
Ήταν τα χρόνια στα οποία η Αθηνά Β, μεθοδική και οργανωτική, έκτιζε ένα διεθνές customer portfolio (πελατολόγιο). Ένα πελατολόγιο το οποίο συγκέντρωνε από την θέση της σε κάθε ταξίδι και για το οποίο έστελνε αναλυτικές λεπτομέρειες στα κεντρικά της θρησκευτικής αίρεσης. Η Αθηνά Β μάζευε business cards ακόμη και από επιχειρηματίες τους οποίους γνώριζε αλλά δεν είχαν σχέση με το αντικείμενο της φαρμακευτικής εταιρείας.
Της άρεσε επίσης να συμμετέχει σε συνέδρια, ομίλους και εταιρικές διαλέξεις ακόμη και άσχετες με το αντικείμενο των φαρμάκων.
Της αρκούσε να συναναστρέφεται επιχειρηματίες με τους οποίους πίστευε ότι στο μέλλον θα είχε δυνατότητα συνεργασίας στο αντικείμενο των σπουδών της. Και αυτό δεν ήταν τα φάρμακα αλλά η αγοραπωλησία κρατικών ομολόγων.
Το ένστικτο της γυναίκας επιχειρηματία που είχε από μικρό κορίτσι φούντωνε τώρα που γνώριζε τον κόσμο των μεγάλων επιχειρήσεων. Και το κυριότερο, έβρισκε ανταπόκριση από τα υψηλόβαθμα στελέχη τα οποία επίσης την αντιμετώπιζαν πάντα σαν businesswoman και ποτέ σαν γυναίκα.
Στα πέντε αυτά χρόνια, τα συνεχή επαγγελματικά ταξίδια και οι υποχρεώσεις της απέναντι στην «International death» δεν μείωσαν στο ελάχιστο την απόδοση του έργου της «Υπηρέτριας του Θεού», Αθηνάς Β, απέναντι στην θρησκευτική αίρεση «Αγωνιστές του Θεού» και ούτε ήταν ικανά να την απομακρύνουν από τους κόλπους της.
Είχε όμως περάσει πια η περίοδος του προσηλυτισμού και της πνευματικής καθοδήγησης και είχε αναβαθμισθεί στην ιεραρχία των αξιωματικών αναλαμβάνοντας την θέση consultant για επενδύσεις σε νέες αγορές.
Όλες οι Εκκλησίες, άλλωστε, εκτός από την διακονία του θεού, είναι γνωστόν ότι ασχολούνται με επενδύσεις των διαθεσίμων που συγκεντρώνουν από τους πιστούς. Το Βατικανό ασχολείται με τράπεζες, η Ορθόδοξη με Real estate και η αίρεση «Αγωνιστές του Θεού» δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση στον κανόνα αυτό.
Η «Υπηρέτρια του Θεού», Αθηνά Β, με την πληροφόρηση που είχε από τις αγορές και την Εταιρεία της -αλλά πάνω από όλα με τις επιχειρηματικές ικανότητες- είχε κατορθώσει να φέρει αρκετά κέρδη στα κεντρικά της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού» που εδρεύει σε μεγάλη οικονομική χώρα. Και αντίστοιχα, βέβαια, να προωθεί τις business της «International Death» σε Αφρικάνικες χώρες που είναι και συνήθως πιο ευπειθείς στις θρησκευτικές δοξασίες.
Ήταν αρχές της δεκαετίας του ’90 που η Αθηνά Β πήρε την μεγάλη απόφαση να εγκαταλείψει την «International death» και να αναζητήσει την τύχη της στην Φρανκφούρτη και στην μεγάλη αναδυόμενη αγορά των ομολόγων. Μια αγορά που έκρυβε ευκαιρίες αφού η παγκοσμιοποίηση έκανε τα πρώτα δειλά της βήματα. Είχε μόλις ανατείλει η εποχή του internet και οι συναλλαγές γίνονταν πλέον ηλεκτρονικά.
Το μοντέλο της ήταν πάντα αυτό που πίστευε ότι θα μπορούσε να της αποφέρει πολλά εκατομμύρια αρκεί να είχε ένα μικρό κεφάλαιο για το ξεκίνημα της επιχείρησης. Της αρκούσε ένα δάνειο για την σύσταση της εταιρείας και η εμπιστοσύνη που έπρεπε να της δείξουν οι πελάτες της για την διαχείριση των κεφαλαίων τους.
Εξήγησε στα κεντρικά της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού» τα επενδυτικά της πλάνα και ζήτησε την βοήθεια τους. Της έδωσαν το δάνειο αλλά για την διαχείριση κεφαλαίων την παρέπεμψαν στο ελληνικό παράρτημα στο οποίο ταμίας ήταν ακόμη ο Θεοκλής Π, ο «περουκίνιας», που ψευδομαρτύρησε σε δικαστήριο για να κατακυρωθεί η διαθήκη μιας γριάς στην αίρεση «Αγωνιστές του Θεού».
Η «Υπηρέτρια του Θεού», Αθηνά Β, είναι πια μια νεαρή κυρία -έχει ήδη με τον Jimmy και ένα παιδάκι- με προϋπηρεσία σε πολυεθνική και ξέρει πως γίνονται οι business.
Εξάλλου για τις business καμία Εκκλησία του κόσμου δεν βάζει φραγμούς και όρια. Στις business δεν υπάρχουν οι ηθικές αναστολές των Πατριαρχών, των καρδιναλίων ή των «Αξιωματικών του Θεού». Πέντε χρόνια προϋπηρεσία στην Αφρικάνικη ήπειρο και στην «International Death», και η «Υπηρέτρια του θεού», Αθηνά Β, έχει μάθει τι σημαίνει στην πράξη υπερκοστολόγηση, τεχνητή απόσυρση προσφοράς, dumping, αθέμιτος ανταγωνισμός ,παραπλάνηση πελατών και φιλικές εξυπηρετήσεις.
Χωρίς μισόλογα, αφού ήξερε και τι κουμάσι είναι ο Θεοκλής Π ο ταμίας της οργάνωσης, του προτείνει ένα deal για τα ταμειακά διαθέσιμα της αίρεσης «Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ» με success fee 20%, όσο δηλαδή αμείβονταν οι μεγάλες επενδυτικές εταιρείες που είχαν οργανωμένα γραφεία στο City και στην Wall Street και όχι μια τρύπα 20 τετραγωνικών που είχε νοικιάσει η «Υπηρέτρια του Θεού’ Αθηνά Β κοντά στα μπουρδέλα της Φραγκφούρτης και είχε μέσα 2 γραφεία, 1 computer και ένα τηλέφωνο.
Με απόλυτα πειστικό ύφος λέει στον Θεοκλή Π ότι έχει την έγκριση των ανωτέρων από τα κεντρικά, ενώ δεν την είχε. Ο Θεοκλής Π, βέβαια, δεν μπορεί να αμφισβητήσει μια financial consultant της αίρεσης, δεν μιλάει άλλωστε και γρι αγγλικά για να επικοινωνήσει έξω και η «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά του υπόσχεται ότι, εάν το deal πετύχαινε, θα είχε ένα 5% των κερδών να το διαθέσει εν λευκώ, χωρίς να δώσει καμία αναφορά η απόδειξη στους ανώτερους αξιωματικούς του Θεού της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού».
Το μοντέλο πρόβλεψης της συμπεριφοράς των ομολόγων της «Υπηρέτριας του Θεού» Aθηνάς Β αποδεικνύεται αποτελεσματικό και η πρόβλεψη της χρεοκοπίας του Μεξικού αφήνει τα πρώτα κέρδη στην εταιρεία που έχει ιδρύσει η Αθηνά Β με την επωνυμία «Bondtrade Ltd».
Η Αθηνά Β πόνταρε με ξένα χρήματα στο πτώμα του Μεξικού και, εάν έχανε, θα έχανε το Ίδρυμα τα διαθέσιμα του και ο Θεοκλής Π την θέση του, εάν όμως κέρδιζε, όπως και έγινε, ο δρόμος θα άνοιγε για νέα πονταρίσματα.
Η «Υπηρέτρια του Θεού», Αθηνά Β, τήρησε τον λόγο της και έστειλε το 5% των κερδών -κάπου 100.000$- στον Θεοκλή Π. και φυσικά το 80% των κερδών του στοιχήματος στα επίσημα ταμεία της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού».
Η «Bondtrade Ltd» είχε αποκομίσει τα πρώτα 300.000$ κέρδος.
Συμφώνησαν μάλιστα με τον Θεοκλή Π να συνεχίσουν στο μέλλον και σε άλλες τοποθετήσεις. Για να είναι μάλιστα καλυμμένη απέναντι στην Οργάνωση, σε περίπτωση που τσάκωναν τον Θεοκλή για τα 100.000$, του έγραψε και ένα σημείωμα που συνόδευε την προσωπική επιταγή της γεμάτη νόημα «Διάθεσε τα 100.000$ όπως εσύ νομίζεις καλύτερα για τους σκοπούς της υπηρεσίας του Θεού».
Τα χρόνια περνούν, το οικονομικό μοντέλο που δούλεψε στο thesis της αποδεικνύεται σωστό, και η «Υπηρέτρια του Θεού», Αθηνά Β, κερδίζει τις εντυπώσεις των ανωτέρων συμβούλων διαχείρισης διαθεσίμων της Κεντρικής Διοίκησης της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού».
H «Bontrade ltd», σε δύο χρόνια, μεγαλώνει και η Αθηνά Β μετακομίζει από την περιοχή που ήταν τα μπουρδέλα της Φρανκφούρτης σε γραφεία του ιστορικού κέντρου της πόλης.
Τα κεφάλαια που διαχειρίζεται η «Bondtrade Ltd» απαιτούν ικανούς διαχειριστές computer και γνώστες της οικονομικής ανάλυσης. Είμαστε ακόμη στο 1995 και δεν έχουν αποφοιτήσει ακόμη οι πρώτοι πιτσιρικάδες που είναι ειδικοί στο financial engineering.
Ο Jimmy,που οι Έλληνες τον λέγανε «αγαθόφατσα» -και είχε εξειδικευτεί σε computer science- αναλαμβάνει το scouting στο Πανεπιστήμιο όπου φοιτήσανε. Δεν είναι εύκολη δουλειά και απαιτείται πρόσβαση. Κάτι που το καταφέρνει η Αθηνά Β χάρη σε μια υψηλή χορηγία στο Department του computer Science και μία συστατική από τα κεντρικά της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού».
Ένας καθηγητής της κάνει presentation του top 10 των αποφοίτων. H Αθηνά Β, όπως έμαθε στην πολυεθνική «Ιnternational Death», δεξιώνεται τα νεαρά παιδιά σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο, και στο interview που ακολουθεί προσφέρει σε 6 από τα 10 καλύτερα και ευφυέστερα παιδιά θέση εργασίας.
Η «Bondtrade Ltd» είναι πια μια εταιρεία με γραφεία, ανθρώπινο δυναμικό και διευθύνεται στο επιχειρηματικό κομμάτι από την «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β και στο τεχνοκρατικό από τον Jimmy.
Το αρχικό μοντέλο της Αθηνάς Β έχει πια ξεπεραστεί και ένα άλλο -πολύ πιο ισχυρό και επιθετικό- έχει αναπτυχθεί από τα νέα παιδιά, που βασίζεται σε κεφάλαια ξένα.
Είναι η περίοδος που τα χρηματιστήρια εισάγουν την έννοια της μόχλευσης. Δηλαδή ο χρηματιστής η το fund να παίζει με ξένα χρήματα και, εάν κερδίσει να παίρνει το Bonus ή το success fee και, εάν χάσει, ο επενδυτής να χάνει τα χρήματα του και ο χρηματιστής να πηγαίνει στο σπίτι του, εκτός και εάν έχει κάνει καμία χοντρή κομπίνα με εσωτερική πληροφόρηση η κανένα αεροπλανάκι, πως έκαναν το 1998 οι Αλβανοί μαφιόζοι, οπότε, εάν είναι χρηματιστής στη Φραγκφούρτη, πάει στη φυλακή, ενώ, εάν είναι χρηματιστής σε καμία υποανάπτυκτη χώρα, μπορεί να βρει καμία ανακρίτρια με ακριβά γούστα και η υπόθεση να καθυστερήσει καμιά δεκαριά χρόνια μέχρι να παραγραφεί.
Η «Υπηρέτρια του Θεού», Αθηνά Β, στα χρόνια που ακολουθούν και διευθύνει την «Bondtrade Ltd» δεν είναι μια απλή επιχειρηματίας που ασχολείται μόνο με το χρηματιστήριο. Αρχίζει και αλλάζει το styling της, συμμετέχει στην κοινωνική ζωή της Φρανκφούρτης, κάνει χορηγίες σε ένα μουσείο μοντέρνας τέχνης, χρηματοδοτεί μια φιλαρμονική και ακολουθεί την πολιτική που έκαναν οι ανώτεροι της στην «Ιnternatianal Death».
Η Αθηνά Β, που στο πατρικό της στην Λάρισα είχαν στο σαλόνι τους κρεμασμένο ένα κέντημα που έδειχνε ένα γέρο ναυτικό να καπνίζει το τσιμπούκι του, αρχίζει να κάνει συλλογή έργων τέχνης.
Μεθοδική όπως είναι δεν αφήνεται στα νύχια των κορακιών της αγοράς που ψάχνουν να βρουν νεόπλουτους για να τους φορτώσουν ότι σαβούρα έχουν. Από έναν Έλληνα εφοπλιστή, που και αυτός είχε ξεκινήσει να συλλέγει πίνακες μόλις κέρδισε χρήματα, έμαθε για τη γκαλερί του Φαίδωνα στο Παρίσι.
Ο Φαίδωνας, άτομο εξαιρετικής ευγένειας που την είχε κοπανήσει από την Ελλάδα το 1970 για να αποφύγει την σύλληψη για μια υπόθεση αρχαιοκαπηλίας, την έπεισε να ασχοληθεί παράλληλα και με την συλλογή αρχαιοτήτων,το εμπόριο των οποίων στην Ελβετία είναι απολύτως νόμιμο.
Η «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β ενθουσιάστηκε με την ιδέα και, μετά από λίγο χρόνο, το σαλόνι της στόλιζε ένας αιγυπτιακός αμφορέας και δυο τρία πήλινα ποτήρια.
Η Αθηνά Β ,που αγνοούσε ότι στην πιάτσα των αρχαιοκαπήλων ο Φαίδωνας συνθηματικά λεγότανε «ο σκαφτιάς», άρχισε να συλλέγει πίνακες και μικρά αρχαία που ήταν όλα πιστοποιημένα για την γνησιότητα τους και την αξία τους από ανεξάρτητο ιστορικό τέχνης.
Για τις δημόσιες σχέσεις της η Αθηνά Β σκέφτηκε τον παλιό συμφοιτητή της στο Πανεπιστήμιο, τον Αριστοτέλη Κ ,που γνώριζε να μιλά άριστα ξένες γλώσσες, είχε τρόπους και εμφάνιση, και ήταν ενημερωμένος πάντα για τις διεθνείς επιχειρηματικές εξελίξεις.
Ο Αριστοτέλης Κ, από νεαρός φοιτητής, παρακολουθούσε, μάλλον λαθραία, συνέδρια, γνώριζε τύπους, που στα συνέδρια συνήθως μοιράζουν κάρτες και φυσικά απολάμβανε το buffet δωρεάν. Οι Έλληνες συμφοιτητές του τον φώναζαν τότε «ο λιγούρης του Λουγκάνο».
Όταν η «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β συνάντησε ξανά τον Αριστοτέλη ο τελευταίος ήταν ήδη πρόεδρος του «Ελληνομεσιτικού Επιμελητηρίου».
Ο Αριστοτέλης εντυπωσιάστηκε από την μετάλλαξη της παλιάς συμφοιτήτριας του,που την έλεγε «βαρεμένη με το Θεό», και φυσικά δέχθηκε την πρόταση συνεργασίας σαν Public Relations Consultant της «Bondtrade ltd».
Τα χρόνια περνούν και η Αθηνά δεν έχει πατήσει ακόμη τα 40, όταν ο γερμανικός τύπος την κατατάσσει στις 100 πρώτες υποψήφιες businesswomen που αναμένεται να αναδυθούν στην δεκαετία του 2000 και να έχουν επιρροή στις διεθνείς εξελίξεις.
Η αναφορά και μόνο του ονόματος της «Υπηρέτριας του Θεού» Αθηνάς Β στην λίστα αυτή είναι ένα μεγάλο Plus.
Καθοριστικό και εδώ ρόλο έπαιξε τόσο η σύσταση από τα κεντρικά της Οργάνωσης «Αγωνιστές του Θεού», που συνήθως βοηθάει τους Υπηρέτες του στην ανάδειξη τους σε σημαντικά πόστα, όσο και η επιρροή που άσκησε, με το αζημίωτο, ο Αριστοτέλης στον Υπεύθυνο σύνταξης ενός μεγάλου οικονομικού περιοδικού που παρακολουθεί τα ανερχόμενα στελέχη των επιχειρήσεων.
Συντέλεσε στην επιλογή της και η επιτυχία της «Bond trade Ltd» στην πρόβλεψη της ασιατικής κρίσης, όπου η Αθηνά Β, η «Υπηρέτρια του Θεού», παίζοντας με τα χρήματα των πιστών της αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού» και με βάση το έξυπνο μοντέλο της κέρδισε αρκετά από την κατάρρευση των ασιατικών τίγρεων, οι οποίες βρυχώντο από την ταχεία ανάπτυξη, αλλά ο Soros, o Buffet και κάποια άλλα παιδιά της αγοράς τις μετάλλαξαν σε μια εβδομάδα σε γάτες Αγκύρας που νιαούριζαν για δανεικά.
Περνάνε και άλλα χρόνια που έφεραν νέα κέρδη στην «Βondtrade Ltd» γιατί, μετά τις ασιατικές τίγρεις, μπήκαν στη σειρά η ρωσική αρκούδα και οι φούσκες του Internet.
Η Αθηνά Β δουλεύει αλλά θεωρεί ότι τα βήματα της δεν είναι τόσο γρήγορα. Απαιτεί αλλαγή στρατηγικής και ζητάει από το τεχνικό επιτελείο που διευθύνει ο Jimmy και το οποίο μέχρι σήμερα πήγε καλά να εφαρμόσουν ένα πιο επιθετικό μοντέλο. Το συλλαμβάνει στο μυαλό της αλλά απαιτεί τεχνολογική υποστήριξη και κυρίως περισσότερα κεφάλαια.
Είναι το μοντέλο της διασποράς των πελατών σε συνδυασμένα χαρτοφυλάκια που αποτελούνται από ομόλογα αυξημένου κινδύνου, από εταιρείες ή χώρες που συνήθως βαράνε κανόνι και από ομόλογα μειωμένης απόδοσης από χώρες που είναι χαρακτηρισμένες με 3 Α.
Η Αθηνά Β, όπως και κάτι άλλες γάτες της αγοράς, σκέφτηκαν όλο αυτό το σκουπιδαριό, που το έλεγαν junk bonds, να το ανακατέψουν με καλά ομόλογα και το χαρμάνι να το διαχύσουν ταυτόχρονα σε καμία δεκαριά αγορές έτσι ώστε εάν η αγορά πάει καλά να έχουν κερδίσει από τα σκουπίδι που θα τα έχουν φορτώσει σε άλλους, και εάν γίνει κανένα μπάχαλο να τους μείνει η προμήθεια από τις χρηματιστηριακές πράξεις.
Το σίγουρο, πάντως, ήταν ότι εφόσον έπαιζαν με τα χρήματα των άλλων, ότι μαλακία και να έκαναν, αυτοί δεν θα έχαναν τίποτα περισσότερο από την φήμη τους. Η Αθηνά όμως ήταν σαφής προς τους χρηματιστές της «First chance, Last chance».
Η «Υπηρέτρια του Θεού», Αθηνά Β, είναι μια business woman που δεν της αρέσει να χάνει. Τους υπάλληλους της τους αμείβει καλά αλλά δεν υπάρχει γι’ αυτούς δεύτερη ευκαιρία.
Ο Jimmy που άκουγε τα σχέδια της Αθηνάς Β και παρακολουθούσε ακόμα τα κηρύγματα των «Αξιωματικών του Θεού» είχε αντιρρήσεις. Της έλεγε ότι το μοντέλο που είχε στο μυαλό της ήταν σαν να έβαζε σε ένα Fiat χωρίς φρένα μια μηχανή Porsche.
Ένας άλλος από το team του Jimmy, που έκανε συνήθως τον έξυπνο, της είπε ότι του ζητάνε να φτιάξει ένα λουκάνικο που θα έβαζε μέσα 20 % καλό χοιρινό και 80% ληγμένο μοσχάρι που βρομούσε και ότι αυτός έπρεπε να βρει κάποιον να το φάει.
Οι υπηρέτες του Θεού ,Αθηνά και Jimmy διαφώνησαν και για πρώτη φορά μετά από χρόνια ο Jimmy κοιμήθηκε σε ξενοδοχείο.
Ο τύπος βέβαια που είπε μπροστά στην Αθηνά Β την ατάκα με το λουκάνικο, βρήκε την επόμενη μέρα τα προσωπικά του είδη σε box και το γραφείο του σφραγισμένο. Η «Υπηρέτρια του Θεού», Αθηνά Β, δεν σήκωνε εξυπνάδες και αντιρρήσεις.
Τώρα η Αθηνά Β είχε πρόβλημα με τον Jimmy και έπρεπε να κοιτάξει να επιλύσει τα οικογενειακά της θέματα.
Και στο σχέδιο που χαράζει μεθοδικά αποφασίζει να καλέσει την υπηρέτρια του Θεού Χαρά, το επονομαζόμενο από τους ντόπιους «καβλόμουνο της Λάρισας,» για φιλοξενία στο σπίτι της.
Με την Χαρά που είχαν επικοινωνία όλα αυτά τα χρόνια μάθαινε τα νέα για τους πατριώτες της και αρκετές φορές την είχε φιλοξενήσει στο σπίτι της. Η Χαρά, βέβαια ,είχε κόψει την υπηρεσία της στον θεό, είχε ήδη ένα αποτυχημένο γάμο στο ενεργητικό της και σχέσεις είχε μόνο με παντρεμένους, για να μην γίνεται στόχος στην τοπική κοινωνία.
Η «Υπηρέτρια του Θεού», Αθηνά Β, γνώριζε ότι η Χαρά δεν είχε αναστολές και πόνταρε ότι εάν την άφηνε στο σπίτι της για καμία δεκαριά μέρες θα υπήρχε πιθανότητα να δημιουργηθεί σχέση με τον Jimmy και να βρει την ευκαιρία να τον χωρίσει.
Η Χαρά, που με τα χρόνια είχε εξελιχθεί σε μία ανύπαντρη δραχμοβόρα που ήθελε να πιάσει την καλή και είχε βαρεθεί να βγαίνει με παντρεμένους, αποδέχθηκε πρόθυμα την φιλοξενία και ήλπιζε ότι στην Φρανκφούρτη θα γνώριζε κανένα επιχειρηματία φίλο της ‘Υπηρέτριας του Θεού» Αθηνάς Β.
Φεύγοντας η Αθηνά Β για business trip στα γραφεία μιας θυγατρικής στην Βραζιλία εξομολογήθηκε τάχα στην Χαρά ότι η σχέση της με τον Jimmy δεν πάει καλά αλλά είναι πολιτισμένο ζευγάρι και ζουν αρμονικά, και ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει την ζωή του.
Η Αθηνά Β παρακάλεσε επίσης τον Jimmy να προσφέρει φιλοξενία στην Χαρά, αφού ήταν η παιδική της φίλη και πάνω από όλα μια «Υπηρέτρια του Θεού».
Όμως, ο Jimmy, που δεν ήταν τυχαίο ότι οι Έλληνες φοιτητές του Λουγκάνο τον έλεγαν αγαθόφατσα και σαβουρογάμη, δεν έπεσε στην παγίδα της Αθηνάς Β και το δεκαήμερο πέρασε χωρίς να γίνει τίποτα.
Το επόμενο σχέδιο της Αθηνάς Β ήταν να πάρει το προσωπικό με το μέρος της και το κατάφερε διπλασιάζοντας τους μισθούς της και διαλύοντας την εταιρεία για να δημιουργήσει άλλη νέα.
Αυτό ήταν και το δραματικό finale της σχέσης των υπηρετών του Θεού Αθηνάς και Jimmy και την υπόθεση ανέλαβαν πλέον οι δικηγόροι.
Είμαστε ήδη στην δεκαετία του 2000 και η Αθηνά Β, απαλλαγμένη από την συντηρητική επιχειρηματική νοοτροπία του Jimmy, ανοίγει τα φτερά της στον χώρο των κρατικών ομολόγων.
Τα προηγούμενα επιχειρηματικά της αποτελέσματα, με την επένδυση κεφαλαίων της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού», της εξασφαλίζουν την εμπιστοσύνη της αγοράς και φυσικά κεφάλαια από Τράπεζες για ακόμη μεγαλύτερη μόχλευση. Η Αθηνά Β συγκεντρώνει όλα τα κεφάλαια φίλων, επιχειρηματιών, και της αίρεσης σε ένα νέο fund το «Zeus fund Ltd».
Η φήμη του fund διαδίδεται μέσω του Τύπου, για τον οποίον φροντίζει ο Αριστοτέλης, και τα κεφάλαια των επενδυτών αρχίζουν να συγκεντρώνονται.
Το ίδιο βέβαια κορυφώνεται και η κοινωνική καταξίωση στον χώρο της Wall Street, αφού η Αθηνά Β συναντιέται με υπουργούς που κάνουν road show (κάτι σαν καλλιστεία ομολόγων) και συναδέλφους της που διαχειρίζονται αμοιβαία κεφάλαια.
Το 2008, στην κρίση με τα τοξικά ομόλογα, το Fund Zeus εκτοξεύεται. Η χαρισματική επιχειρηματίας και «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β έχει ξεφορτωθεί όλα τα σκουπίδια από τα αμερικάνικα στεγαστικά δάνεια σε διάφορα συνταξιοδοτικά ταμεία και στην κεντρική οργάνωση της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού».
Η Αθηνά Β συνεχίζει στο μεγάλο επόμενο στοίχημα που είναι το δημόσιο χρέος των κρατών.
Ένα οργανωμένο group από παπαγαλάκια μεταφέρει στον κύκλο των πελατών της ότι μετά την κρίση των τραπεζών του 2008 είναι η ευκαιρία για επένδυση σε κρατικά ομόλογα.
Αρκεί ένα τηλεφώνημα της Αθηνάς Β και οι εκατοντάδες πελάτες που την εμπιστεύονται αγοράζουν ομόλογα Ιρλανδίας ,Πορτογαλίας ,Ελλάδας και Κύπρου.
Για την συγκέντρωση των κεφαλαίων συντονιστής ήταν ο Αριστοτέλης, ο λιγούρης του Λουγκάνο, ο οποίος από την θέση του ελληνομεσιτικού επιμελητήριου είχε πρόσβαση σε έλληνες επιχειρηματίες του εξωτερικού.
Ένας τέτοιος επιχειρηματίας ήταν ο Ανέστης Π, Έλληνας που είχε επιχειρήσεις αρτοποιίας στην Ν.Αφρική. Ο Ανέστης Π, ή «φούρναρης», όπως τον φώναζαν οι συμπατριώτες του αφού είχε ξεκινήσει από ένα μικρό φούρνο στο Cape Town, είχε μία αλυσίδα από 80 αρτοποιεία και δύο εργοστάσια παραγωγής.
Τον λέγανε και φραγκοφονιά γιατί χρέωνε στο λογαριασμό των μαύρων που εργάζονταν στα εργοστάσια του ακόμη και το ψωμί που έπαιρναν για τις οικογένειες τους.
Είχε όμως πολύ καλό όνομα οικογενειάρχη και επιχειρηματία και τον εμπιστεύονταν οι Έλληνες της παροικίας αφού τον είχαν και σαν σύμβουλο για την τοποθέτηση των κεφαλαίων τους.
Όταν ο Αριστοτέλης, ο λιγούρης του Λουγκάνο, γνώρισε τον Ανέστη -και διαπίστωσε την οικονομική ισχύ του και τον κύκλο της επιρροής- τον παρουσίασε στην Αθηνά Β ως πελάτη cash cow (δηλαδή αγελάδα για άρμεγμα).
Η Αθηνά Β που είχε ανάγκη να μαζέψει όσα περισσότερα κεφάλαια μπορούσε, για να παίξει το μεγάλο ποντάρισμα, έκλεισε ραντεβού με τον Ανέστη Π σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών.
Για να τον εντυπωσιάσει μάλιστα του έκλεισε private lear jet και τον έφερε από το Cape Town. Στη συνάντηση ήταν η Αθηνά, o Αριστοτέλης,ο Ανέστης και η Χαρά που ειδοποιήθηκε εκτάκτως.
Η νοσταλγία για την πατρίδα από τον Ανέστη και την Αθηνά, οι αναφορές στα παιδικά χρόνια, το επιχειρηματικό χάρισμα της Αθηνάς, το καλό κρασί -και κάτι υπονοούμενα της Χαράς ότι είχε φτάσει τα 45 και δεν είχε γνωρίσει ένα πραγματικό άντρα- ήταν ικανά να δημιουργήσουν το κλίμα ευφορίας που απαιτείται για μια συμφωνία μαμούθ και στην οποία ο Ανέστης θα επένδυε τα κεφάλαια του καθώς και τα κεφάλαια συμπατριωτών του σε ελληνικά ομόλογα.
Το σχέδιο προέβλεπε ότι τα ομόλογα θα μεταπωλούντο μετά από δύο χρόνια περίπου σε σημαντικά υψηλότερες τιμές αμέσως μετά το πρόγραμμα σταθεροποίησης που θα εφάρμοζε η νέα εκλεγμένη δημοκρατική κυβέρνηση.
Ήταν τότε το 2009 και ο νέος πρωθυπουργός της δημοκρατικής Κυβέρνησης έλεγε ότι υπήρχαν χρήματα, από τα οποία φυσικά θα πληρώνονταν οι αυξημένες συντάξεις που είχε υποσχεθεί, οι δαπάνες για την υγεία και καλύτερη παιδεία και φυσικά τα ομόλογα των επενδυτών.
Η Αθηνά συνεννοημένη με τον Αριστοτέλη στο τέλος της βραδιάς άφησαν την Χαρά, το καβλόμουνο της Λάρισας, και τον Ανέστη μόνους. Ο Ανέστης, όταν μείνανε μόνοι, εξομολογήθηκε τάχα στην Χαρά ότι η σχέση του με την γυναίκα του ,με την οποία ήταν παντρεμένος κάπου τριάντα χρόνια, δεν πήγαινε καλά και η Χαρά, που πάντα ήθελε να πιάσει την καλή, του εξομολογήθηκε ότι κοντά του ένοιωθε την ασφάλεια που μόνο η ωριμότητα ενός 60χρονου μπορεί να προσφέρει.
Ο Ανέστης Π, ο φούρναρης του Cape Town, πρότεινε στην Χαρά να πάνε στη σουίτα του αλλά η Χαρά του είπε να μην βιάζεται και ότι δεν είναι αυτή που νόμιζε. Το βράδυ ο Ανέστης Π, ονειρευότανε πότε τα εκατομμύρια που θα κέρδιζε από τα ομόλογα και πότε ότι πηδούσε την Χαρά που παρά τα σαράντα πέντε της χρόνια εξακολουθούσε να είναι θεογκόμενα.
Περάσανε ένα- δυο χρόνια από τότε και οι προβλέψεις του πρωθυπουργού της δημοκρατικής κυβέρνησης, που έλεγε ότι υπήρχαν χρήματα, δεν επαληθεύτηκαν, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να μπει στο ΔΝΤ. Ήταν τα χρόνια των πρώτων μνημονίων,τότε που διαπιστώθηκε ότι τα χρήματα δεν υπήρχαν -οπότε αύξησαν τους φόρους- και ότι οι Έλληνες ήταν διεφθαρμένοι, σε αντίθεση με τα στελέχη της σοσιαλιστικής Κυβέρνησης που αυτά ήταν αδιάφθορα.
Ήταν τότε που τα κοράκια των αγορών -που ο Πρωθυπουργός έλεγε να μην ποντάρουν στην Ελλάδα γιατί θα χάσουν τα χρήματα τους- κατέβαζαν την αξία των ομολόγων από τα 100 στα 18 cents. Και ήταν τότε που η Αθηνά Β συνέλαβε, μαζί με τις άλλες γάτες των hedge funds, την ιδέα να αγοράσουν τα σαπάκια -όπως έλεγαν τα ελληνικά ομόλογα- από τους πελάτες τους.
Για να μην φαίνονται μάλιστα ότι είναι οι ίδιοι, είχαν συστήσει άλλα funds που τα αγόραζαν. Η πληροφόρηση που είχε η Αθηνά Β, όπως και τα άλλα κοράκια, ήταν ότι θα γίνονταν ανακεφαλαιοποίηση από την νέα φιλελεύθερη κυβέρνηση, και τα ομόλογα θα ανέβαζαν και πάλι την αξία τους.
Ήθελε πάνω από όλα υπομονή.Το σχέδιο άρχισε να λειτουργεί αντίστροφα και η Αθηνά Β τηλεφωνούσε ψυχρά πια στους πελάτες της, λέγοντας ότι πρέπει να πουλήσουν τα ομόλογα τους για να περιοριστεί η ζημιά.
Ο Ανέστης Π κόντεψε να πάθει έμφραγμα μόλις το έμαθε. Ήταν εκτεθειμένος στους συμπατριώτες του. Η Αθηνά Β του υποσχέθηκε ότι τα δικά του θα τα αγόραζε εκείνη στο 50% -εξωχρηματιστηριακά – μέσω μιας άλλης offshore που είχε, αρκεί να έπειθε ο Ανέστης Π τους υπόλοιπους ‘Έλληνες να πουλήσουν. Ο Ανέστης Π δέχθηκε, αφού είχε δανειστεί χρήματα από την τράπεζα του και έπρεπε να τα επιστρέψει με αποτέλεσμα να χάσει όλα τα δικά του τα κεφάλαια αλλά τουλάχιστον να μην χρωστάει.
Ήξερε την δουλειά του φούρναρη και θα έκανε ένα νέο ξεκίνημα. Γαμοσταύρισε βέβαια την ώρα και την στιγμή που κατέβηκε στην Αθήνα, και είπε και την Χαρά πουτάνα που του θόλωσε το μυαλό και δέχθηκε να μπει στο παιγνίδι του bonds trading.
Δεν πέρασαν λίγοι μήνες που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την δόση γίγαντα και τα ομόλογα εκτινάχτηκαν στα ύψη. Η Αθηνά Β -που το «Zeuς Fund» τα αγόρασε με 18 cents- τα πούλησε στη διπλάσια τιμή, όπως βέβαια και οι υπόλοιποι φίλοι της, τους οποίους προειδοποιούσε ο προηγούμενος πρωθυπουργός της δημοκρατικής κυβέρνησης ότι θα χάσουν τα χρήματα τους.
Η ελληνική οικονομία από εκεί που ήταν για χρεοκοπία χάρη στην Παναγία, στην οποία πίστευε ο νέος φιλελεύθερος Πρωθυπουργός, ανέβηκε 6 ολόκληρες βαθμίδες. Η Παναγία αυτή ,στην οποία πιστεύουν τόσο οι ορθόδοξοι όσο και οι αιρετικοί της οργάνωσης «Αγωνιστές του Θεού» βοήθησε και το «Zeus Fund»,το οποίο διευθύνεται από την «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β, να κατατάσσεται πλέον στα πιο smart funds του κόσμου.
Τα πράγματα για την «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β θα ήταν ιδανικά πλασμένα εάν ο Jimmy, η αγαθόφατσα, που είχε στο μεταξύ χωρίσει από την Αθηνά Β και πήρε ένα τρομερό πακέτο για να υπογράψει το διαζύγιο, δεν κατατρύχετο από τύψεις απέναντι στους «Αξιωματικούς του Θεού» και δεν είχε καταγγείλει πριν δυο χρόνια κάποιες παρατυπίες στην διαχείριση των αποθεματικών κεφαλαίων της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού», και τις οποίες γνώριζε από μέσα.
Οι μεγάλοι «Αξιωματικοί του Θεού» που η έδρα τους είναι σε μεγάλη οικονομική χώρα, όπου εκεί δεν αστειεύονται όταν διαπιστώνουν κακοδιαχειρίσεις, ούτε τις αναθέτουν σε υπηρεσιακούς παράγοντες που χάνουν τους φακέλους, αρχίζουν να ψάχνουν το «Zeus fund» και τους μετόχους τους.
Η έρευνα που ξεκίνησε μετά την καταγγελία χάνεται σε ένα δαίδαλο offshore εταιρειών και αναθέτουν την υπόθεση στο μεγάλο δικηγορικό τους γραφείο.
Το νομικό επιτελείο της “Υπηρέτριας του Θεού” Αθηνάς Β αρχίζει και αυτό την δουλειά μόλις παίρνει κλήση από τους αντίδικους για παροχή στοιχείων και πληροφοριών και φυσικά την πρόσκληση για καταβολή – εξωδικαστικά – αποζημίωσης πριν η υπόθεση οδηγηθεί στα Δικαστήρια.
Στην χώρα αυτή με την μεγάλη οικονομική δύναμη, οι επιχειρήσεις, πριν στραφούν στην Δικαιοσύνη, προσπαθούν να έρθουν σε συμβιβασμό και να ζητήσουν τα άντερα τους, εάν έχουν στοιχεία που θα έκλειναν στη φυλακή τα λαμόγια που προσπάθησαν να τους εξαπατήσουν.
Η «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β -με το πού ξεκίνησε αυτή η καταγγελία- προσέλαβε τον Ιταλό δικηγόρο Frango Tapiani, που είχε εμπειρία από ένα ιταλικό δήμο του Νότου που έχασε τα αποθεματικά του σε τοξικά ομόλογα της Lehmann Brothers. Η εντολή της είναι να επέλθει συμβιβασμός αλλά με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Σήμερα η «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β περνάει τις μέρες της στο Monaco σε συνεχείς συσκέψεις με τους δικηγόρους της που προσπαθούν να κλείσουν την υπόθεση που είναι σε εξέλιξη και που φυσικά, εάν δεν τα βρουν, θα καταλήξει σε καμία φυλακή, όπως κατέληξε ο γκουρού των επενδυτών ο Meidoff.
Ο Jimmy, αυτός που οι Έλληνες φοιτητές λέγανε αγαθόφατσα, με την αποζημίωση που πήρε από το διαζύγιο, ζει πλουσιοπάροχα στο Maiami και έχει παντρευτεί την κατά 25 χρόνια μικρότερη Patricia, υπηρέτρια και αυτή της αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού». Ο Jimmy, «Υπηρέτης του Θεού» και αυτός, αναμένεται να πάρει σημαντικό ποσοστό από την αποζημίωση που θα επιδικαστεί στην οργάνωση «Αγωνιστές του Θεού» με το πέρας του συμβιβασμού.
Η Χαρά, η παιδική της φίλη, το «καβλόμουνο του Θεού», όταν έμαθε ότι ο Ανέστης δεν είχε χωρίσει με την γυναίκα του, απογοητευμένη ξαναγύρισε στη Λάρισα. Στα 48 της παντρεύτηκε ένα έμπορο παραδοσιακών γλυκών που εγκαταστάθηκε πριν λίγα χρόνια στην πόλη της και αγνοούσε το παρελθόν της.
Ο Ταμίας της θρησκευτικής αίρεσης «Αγωνιστές του Θεού», ο Θεοκλής Π – ή περουκίνιας- αποχώρησε από την θρησκευτική οργάνωση μετά από κάποια χρόνια από τότε που έγινε η πρώτη συναλλαγή και κέρδισε τα πρώτα 100.000$. Πριν αποχωρήσει, έκανε και άλλες συναλλαγές με την «Υπηρέτρια του Θεού» Αθηνά Β. Σήμερα είναι επίτροπος σε ορθόδοξη χριστιανική ενορία. Ο γιος του με τα κεφάλαια του πατέρα του άνοιξε βιοτεχνία ανακύκλωσης κεριών και είναι προμηθευτής αθιγγάνων που στήνουν πάγκους έξω από τους ναούς την Ανάσταση και τα πανηγύρια.
Ο Φαίδωνας, ο έμπορος αρχαιοτήτων, ο αρχαιοκάπηλος, ο επονομαζόμενος και «σκαφτιάς», έκλεισε την αίθουσα τέχνης που είχε στο Παρίσι λόγω εμπλοκής του σε διαμάχη κληρονόμων μεγάλου ζωγράφου κατηγορούμενος για αποδοχή προϊόντων εγκλήματος.
Ο Αριστοτέλης, ο λιγούρης του Λουγκάνο, εξακολουθεί να είναι πρόεδρος του ελληνομεσιτικού επιμελητηρίου και αναλαμβάνει υπεργολαβικά υποθέσεις προώθησης προϊόντων ελλήνων επιχειρηματιών στην Αφρική. Έχει ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με στελέχη οικονομικών υπουργείων ,στα οποία περνάει την μέρα του, όταν δεν παρευρίσκεται σε συνέδρια.
Ο Ιταλός δικηγόρος, Frango Tapiani, αποσύρθηκε πρόσφατα από το νομικό team της «Υπηρέτριας του θεού» Αθηνάς Β γιατί κατηγορήθηκε ως μέλος ενός παραρτήματος βαλκανικής μαφίας σε υπόθεση λαθραίας υλοτόμησης και καταπάτησης δημόσιου δρυμού. Έχει εκδοθεί εις βάρος του προσωρινή απαγόρευση της εξόδου του από την χώρα.
H «International Death», η πολυεθνική από την οποία ξεκίνησε η καριέρα της «Υπηρέτριας του Θεού» Αθηνάς Β καταδικάστηκε πριν από 4 χρόνια στη καταβολή μεγάλου προστίμου από περιφερειακό δικαστήριο της μεγάλης οικονομικής χώρας, λόγω ακαταλληλότητας χιλιάδων σκευασμάτων της που προκάλεσαν μια εκτεταμένη αλλεργία.
Ο Ανέστης Π, ο φραγκοφονιάς φούρναρης από την Νότια Αφρική που έχασε τα χρήματα του στα ομόλογα του «Zeus Fund» λέει ότι η Αθηνά Β είναι μια έξυπνη και χαρισματική businesswoman. Η συμβουλή, όμως, που δίνει στα παιδιά του είναι να βρίσκονται μακριά από πουτάνες και από ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου.
Τα ονόματα ανθρώπων, πόλεων, πανεπιστημίων και εταιρειών είναι φανταστικά, και ιδιαίτερα του Ιταλού Frango Tapiani και της ελληνικής πόλης Λάρισα. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και γεγονότα που έλαβαν χώρα στην θλιβερή αγορά του διεθνούς Χρηματιστηρίου των ομολόγων στην οποία συμμετείχαν και πατριώτες θα πρέπει να είναι συμπτωματική . Οι tycoons των hedge funds, πάντως, όπως έγραψαν οι εφημερίδες, απεκόμισαν τεράστια κέρδη από την εξαγορά των ομολόγων μιας χώρας που πήρε την δόση της και με ένα μέρος της εξαγοράστηκαν αυτά τα ομόλογα. Η θρησκευτική αίρεση ‘Αγωνιστές του Θεού» λειτουργεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό με διαφορετικό όνομα και έχει εκατομμύρια αφελείς πιστούς σε όλο τον κόσμο αρκετοί από τους οποίους της κληροδοτούν την περιουσία τους την οποία διαχειρίζονται άτομα αμφιβόλου ηθικής .
Γ.Κ.