Κατηγορίες
Χωρίς κατηγορία

Όλα είναι θέμα ΣΩΣΤΗΣ διοχέτευσης της διαφημιστικής δαπάνης


Όλα είναι θέμα “σωστής” διαφήμισης. 
Σωστής, διοχέτευσης, δαπάνης. Τρεις λεξούλες που τα λένε όλα.
Γιατί αν ο διαφημιζόμενος πηγαίνει σε ένα μεγάλο (ή μικρό) μέσο, τότε είναι εξαιρετικά δύσκολο ο έχων το ΜΜΕ να πει κακά πράγματα για αυτόν που διαφημίζει. Εκτός πια κι αν έχει – με την κρίση που επικρατεί στην αγορά – αυτοκτονικές τάσεις!

Και δεν πάει ο άλλος να κάνει εκσκαφές, ορύγματα, να διαλύει δάση και ρεματιές, στην ουσία δηλαδή να ρημάζει το σύμπαν…