Κατηγορίες
Δήμος Αλεξάνδρειας

Αίτημα Κουρκουτά στην Αποκεντρωμένη για τις αρμοδιότητες διοίκησης και Δ.Σ.

Στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης προσέφυγε με αίτησή της η επικεφαλής του συνδυασμού “Μαζί Αλλάζουμε”, Δώρα Κουρκουτά, για να ενημερωθεί για τις αρμοδιότητες που πραγματικά έχει η διοίκηση και το Δημοτικό Συμβούλιο Αλεξάνδρειας μετά από την έκδοση της απόφασης του Πρωτοδικείου Βέροιας που ακύρωσε τις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Στην ανακοίνωση γίνεται λόγος πάλι για “υπηρεσιακή διοίκηση” ενώ εδώ και αρκετές ημέρες ακούγονται διάφορα σενάρια (μεταξύ αυτών και το σενάριο ότι η διοίκηση και το Δ.Σ. μπορούν να λειτουργούν ωσάν να λειτουργούσαν το διάστημα μεταξύ 9ης Οκτωβρίου και 31 Δεκεμβρίου 2023).

Όπως και στην περίπτωση της απόφασης του Πρωτοδικείου (όπου την τελική απάντηση για το τι τελικά ισχύει όσον αφορά την λεγόμενη “κρίσιμη ημερομηνία”) θα την δώσει το Συμβούλιο της Επικρατείας, έτσι και στην περίπτωση αυτή (δηλαδή απάντηση στο τι μπορεί να κάνει και τι δεν μπορεί να κάνει η διοίκηση, η Δημοτική Επιτροπή και το Δημοτικό Συμβούλιο Αλεξάνδρειας) την απάντηση θα τη δώσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες.

Στην ανακοίνωση της Δώρας Κουρκουτά και του συνδυασμού “Μαζί Αλλάζουμε” αναφέρονται τα ακόλουθα:

“Την Τρίτη συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Αλεξάνδρειας” είναι η είδηση που έχει αναρτηθεί στα τοπικά ΜΜΕ.

Όμως από 11/1/2024 με την Α7/2024 απόφαση του τριμελούς διοικητικού πρωτοδικείου Βέροιας: “έχουν ακυρωθεί οι εκλογές που διενεργήθηκαν την 8η Οκτωβρίου 2023 για την ανάδειξη Δημάρχου, δημοτικών συμβούλων, συμβούλων δημοτικών κοινοτήτων και προέδρων και συμβούλων τοπικών κοινοτήτων και έχει διαταχθεί η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ των εκλογών με τη συμμετοχή των ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ: α) “ΜΑΖΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ” β) ” Ώρα Ευθύνης” και γ) “Λαϊκή Συσπείρωση Αλεξάνδρειας”.

Η απόφαση είναι εκτελεστή. Κατά συνέπεια σήμερα δεν υπάρχει εκλεγμένη διοίκηση.

Ευρισκόμενος λοιπόν ο δήμος μας ουσιαστικά σε ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ, στα διαδικαστικά ζητήματα και αυτά της δέσμιας αρμοδιότητας, και μόνον σε αυτά υπεισέρχεται η ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ διοίκηση.

Οποιαδήποτε ΥΠΕΡΒΑΣΗ θα αντιμετωπιστεί εκτός από την “κακή σύνθεση” και κατά περίπτωση ως τυχόν ενέχουσα δόλο.

Προς εξασφάλιση της σύννομης και εύρυθμης λειτουργίας του δήμου ο συνδυασμός μας κατέθεσε, όπως είχε δεσμευτεί, την Δευτέρα 15-01-2024 αίτηση προς τον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης όπου ζητά να ενημερωθεί αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας και διοίκησης του Δήμου Αλεξάνδρειας και τις αρμοδιότητες που έχουν οι ασκούντες διοίκηση μετά την απόφαση του δικαστηρίου.

Από το γραφείο τύπου
Αλεξάνδρεια Ημαθίας 16-01-2024
«μαζί ΑλλάΖΟΥΜΕ»”