Συνεχίζεται καθώς φαίνεται η κόντρα εντός των κόλπων τη δημοτικής ομάδας της πλειοψηφίας, η οποία κλυδωνίζεται από μια σειρά άλλα ζητήματα – και αυτό κάνουν πως δεν το βλέπουν ορισμένοι.
Η συνέχεια δόθηκε κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Τετάρτης και τα πεδία της ανοιχτής αντιπαράθεσης ήταν δυο: το πρώτο σχετίζεται με το πόσα είναι τα χρέη της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (δείτε στην επόμενη ανάρτηση το βίντεο) και το δεύτερο το θέμα με το άνοιγμα ή όχι των αύλειων χώρων των σχολείων μετά από τη λήξη των μαθημάτων (μια ιστορία που ξανασυζητήθηκε σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου πριν από περίπου 3 μήνες και είχε αποσυρθεί).
Και στα δυο κεντρικό πρόσωπο ο αντιδήμαρχος Ι. Χαλκίδης, οι επιλογές του οποίου τον έχουν οδηγήσει σε αντιπαραθέσεις με συναδέλφους του της πλειοψηφίας (κυρίως) αλλά και της μειοψηφίας.
Δεν θα αναφέρω πολλά, θα αφήσουμε τα αποσπάσματα του βίντεο από τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου να μιλήσουν και ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Να σημειώσω κάτι, ότι υπεύθυνος για τα σχολεία είναι ο Δήμος (το αναφέρει κάπου ο ίδιος ο αντιδήμαρχος) του οποίου περιουσιακά στοιχεία είναι και θα πρέπει να μπορεί να τα διαθέτει όπως θέλει με αποφάσεις των δικών του οργάνων και όχι με αποφάσεις τρίτων.
Αξίζει να αναφέρω ότι υπήρξαν 4 (ολογράφως: τέσσερις) διαφορετικές “προτάσεις” – απόψεις:
1) πρόταση Χαλκίδη: να κλείσουν οι αύλειοι χώροι
2) πρόταση Γκυρίνη: να μείνουν ανοιχτοί υπό κάποιες προϋποθέσεις, μια πρόταση με την οποία στην πραγματικότητα άδειασε τον αντιδήμαρχό του
3) πρόταση – άποψη Δημητριάδη (που δεν τέθηκε προς ψήφιση αλλά ήταν η θέση της παράταξής του): ανοιχτοί, να ικανοποιηθούν όροι που επιβάλλονται και αφορούν συλλόγους γονέων κλπ
4) πρόταση Αλευρά: ανοιχτοί άνευ προϋποθέσεων.
Ένα μόνο, που το έχω πει από την πρώτη στιγμή (ΕΔΩ) : αφήστε τα προαύλια των σχολείων ανοιχτά, τα σχολεία είναι μέρος της καθημερινής ζωής όλων μας. Ειδικά δε στα χωριά, τα απογεύματα είναι το μόνο σημείο που υπάρχει ζωή.
Δείτε τώρα το βίντεο και τα συμπεράσματα δικά σας. Απλά, σκεφτείτε και λίγο “ανάποδα” για να μπορέσετε να βγάλετε άκρη!