Κατηγορίες
Οικονομία

Τρένα στην Ελλάδα: η… “προσπάθεια” για πώληση συνεχίζεται από την 1η Φεβρουαρίου

treno1Συνέχεια της… προσπάθειας να πωληθεί η ΤΡΕΝΟΣΕ θα δοθεί από το ΤΑΙΠΕΔ από την 1η Φεβρουαρίου.

Το Δ. Σ. του Ταμείου που έχει αναλάβει την πώληση της δημόσιας περιουσίας στο πλαίσιο των μνημονιακών δεσμεύσεων της χώρας, αποφάσισε να προχωρήσει στην επαναπροκήρυξη του διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού για την πώληση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι ενδιαφερόμενοι (μεταξύ των οποίων, όπως ακούγεται εδώ και χρόνια, είναι Ρώσοι Κινέζοι και Γάλλοι) θα πρέπει να κάνουν τις κινήσεις τους από την 1η Φεβρουαρίου μέχρι και την 26η Απριλίου.

Το ωραίο πάντως της υπόθεσης – όχι μόνο στην περίπτωση των τρένων στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες περιπτώσεις που το Δημόσιο «σκοτώνει» περιουσιακά του στοιχεία – είναι πως ενώ εδώ οι εγχώριοι πρυτάνεις μιλάνε για αποκρατικοποίηση, συνήθως οι ενδιαφερόμενοι είναι κρατικοί φορείς από άλλες χώρες.

Γιατί ενδιαφέρονται οι ξένοι; Γιατί άραγε; Προφανώς γιατί οι δικοί μας (οι αποδεδειγμένα πλέον άχρηστοι και κομματόσκυλα που δεν ήξεραν που πήγαιναν τα τέσσερα και τους έβαζαν σε διοικήσεις) ήταν τόσο ανίκανοι που κατάφεραν να ρίξουν στα βράχια μια σειρά από μονοπωλιακές επιχειρήσεις. Φυσικά, οι ξένοι ξέρουν και κάτι ακόμη, πιο σημαντικό: γνωρίζουν πολύ καλά την πραγματική αξία όσων πωλούνται στην Ελλάδα…