Τα αριθμητικά δεδομένα είναι ξεκάθαρα (αυτό το κακό έχουν οι αριθμοί, είναι απόλυτοι και δεν γνωρίζουν “αστερίσκους” ή “παραπομπές”): στα 20 δημοτικά σχολεία της περιοχής της Ξάνθης υπάρχουν 210 μαθητές που υποσιτίζονται. Επίσης, 62 μαθητές έχουν δηλωθεί πως βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στο σχολείο της Σταυρούπολης, 15 μαθητές σε αυτό των Αβδήρων και δύο στα νηπιαγωγεία, ενώ έντεκα μαθητές καταγράφηκαν στον δήμο Τοπείρου.
Όπως αναφέρει ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Σάββας Μελισσόπουλος, πρόκειται για παιδιά που προέρχονται από ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, με τον έναν ή και τους δύο γονείς άνεργους.
Ακούστε τώρα και το πιο …ωραίο: ο προαναφερόμενος διευθυντής βγήκε και κατήγγειλε πως οι αρτοποιοί της περιοχής που διανέμουν δωρεάν κουλούρια στους μικρούς μαθητές αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με το ΣΔΟΕ, επειδή δεν κόβουν παραστατικά πώλησης.
Όλοι, ως Έλληνες, θα νομίζαμε πως εις εκ του αρμοδίου υπουργείου θα βγει ευθαρσώς και δημοσίως να πει – λόγω της περίστασης και επειδή υπάρχουν μαθητές που θα καταρρεύσουν αν δεν φάνε ακόμη και αυτό το (ποταπό για ορισμένους) κουλούρι – “ναι, θα πρέπει να κάνει την παλαβή το ΣΔΟΕ και θα πρέπει να περνάει στο ντούκου, αν υπάρχουν στην περίπτωση αυτή, τις φορολογικές παραβάσεις”.
Οοοοχι! Ειπώθηκε όμως πως το ΣΔΟΕ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, πραγματοποιεί ελέγχους σε επιχειρήσεις κάθε είδους και μορφής, προκειμένου να εξεταστεί η συμμόρφωσή τους με τη φορολογική νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης των αναγκαίων παραστατικών σε περιπτώσεις δωρεάν διανομής αγαθών.
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε! Έλα όμως που εδώ δεν είναι Γερμανία! Γιατί είμαστε σίγουροι πως οι υπάλληλοι που είναι εντεταλμένοι για τους ελέγχους βλέπουν στην καθημερινότητά τους στην Θράκη δεν ζει σε ρυθμούς Κολωνακίου αυτό που τι συμβαίνει με τα παιδάκια, βλέπουν αυτό που κάνουν οι αρτοποιοί της περιοχής και στο τέλος θα κάνουν αυτό που πρέπει, ως άνθρωποι και ως Έλληνες.
Την παλαβή! Γιατί εδώ είναι Ελλάδα. Γιατί σ΄αυτή τη γωνιά του κόσμου αυτό που μετράει εδώ και χιλιάδες χρόνια είναι ο άνθρωπος, όχι ο αριθμός…