Αληθεύει ότι οι Κινέζοι (αλλά και οι εταιρίες διαχείρισης των Γερμανικών, των Γαλλικών και των Βελγικών Σιδηροδρόμων – καθώς και μερικοί Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες), αν ψηφιστεί τελικά το Νέο Μνημόνιο, έχουν βάλει σκοπό τους να αποκτήσουν μέρος του ΟΣΕ;
Γιατί αυτό που εμείς – ελέω Μνημονίου και της …εξυπνάδας κάποιων – θέλουμε να πωλήσουμε αυτοί θέλουν να το αποκτήσουν;;
Μα γιατί όταν ολοκληρωθεί το περιβόητο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών (εμείς αναφερόμαστε στον γνωστό σιδηροδρομικό ιστό με το όνομα “Διάδρομος 22” που θα συνδέει τον Πειραιά με τη Δρέσδη της Γερμανίας) και η ΤΡΕΝΟΣΕ λάβει άδεια ευρωπαϊκής έκτασης, τότε…
το ταξίδι με εμπορεύματα από την Κίνα προς την Κεντρική Ευρώπη θα είναι συντομότερο κατά 15 ημέρες και το κόστος θα ήταν κατά πολύ μικρότερο…
Κάτι τέτοια έχουμε βαλθεί να πουλήσουμε!! Και μάλιστα πράγματα που έγιναν ή που τείνουν να ολοκληρωθούν με λεφτάκια του Έλληνα πολίτη.
Με το Νέο αλλά και το Παλιό Μνημόνιο θα μας αναγκάσουν να τα πράξουμε…
*το Διευρωπαϊκό Δίκτυο θα συνδέει (στον κεντρικό του κορμό) 83 λιμάνια και 37 αεροδρόμια.