Κατηγορίες
Χωρίς κατηγορία

Αποδεκτίζονται οικονομικά οι Έλληνες, συνεχείς αυξήσεις παντού!

Το μόνο που ευημερεί στη χώρα είναι οι τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών. Γιατί τα υπόλοιπα…, άστα να πάνε!
Αυξημένος λοιπόν κατά 4,5%, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή, ήταν ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή για Μαρτίου 2010 – Μαρτίου 2011.
Για την αντίστοιχη περίοδο (Μάρτιος 2009 – Μάρτιος 2010) η αύξηση ήταν της τάξης του 3,90%. 
 
Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή αποδίδεται κυρίως:

α) Στην κατά 2,5% αύξηση τιμών σε τρόφιμα και μη αλκοολούχα ποτά, με επίκεντρο την αύξησηςτων τιμών, κυρίως, στα δημητριακά και παρασκευάσματα, κρέατα γενικά, ψάρια νωπά, γαλακτοκομικά και αυγά, πατάτες νωπές, λαχανικά νωπά, γλυκά-ζαχαρωτά. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα φρούτα νωπά.  

β) Στην κατά 19,9% αύξηση των τιμών των τσιγάρων, καθώς και των τιμών των αλκοολούχων και μη σερβιριζόμενων ποτών.  
γ) Στην κατά 1,5% αύξηση των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.  
δ) Στην κατά 10,0% αύξηση στα έξοδα για ένα σπίτι, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, του πετρελαίου θέρμανσης, του ηλεκτρισμού, των ενοικίων κατοικιών, των ειδών και υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης κατοικίας, της ύδρευσης αποχέτευσης και του φυσικού αερίου.  
ε) Στην κατά 1,8% αύξηση των τιμών, στα λευκά είδη, στα υαλικά, επιτραπέζια σκεύη και οικιακής χρήσης, στα είδη καθαρισμού και στις οικιακές υπηρεσίες.  
στ) Στην κατά 8,9% αύξηση των τιμών στα καύσιμα αυτοκινήτου (βενζίνη), συντήρηση και επισκευή αυτοκινήτου-μοτοσυκλέτας και υπηρεσίες μεταφορών. 
ζ) Στην κατά 2,3% αύξηση των τιμών των τηλεφωνικών υπηρεσιών.  
ι) Στην κατά 2,0% αύξησης των τιμών σε φαγητό εκτός οικίας, αναψυκτικά-γλυκά-καφές-ποτά (σερβιριζόμενα). 
ια) Στην κατά 3,5% αύξηση των τιμών των ασφαλίστρων αυτοκινήτων και δικύκλων, των ειδών ατομικής φροντίδας και των κοσμημάτων-ρολογιών.

Αντίθετα, ελαφρά μειωμένες ήταν οι τιμές στα φάρμακα.