Πρόσφατο ιστορικό (7 σημεία):
- Οι εταιρίες που ανέλαβαν απειλούν ότι θα αποχωρήσουν και δεν θα κάνουν έργα (με ποιανού λεφτά δεν μας είπαν…), γιατί οι “απώλειες” εσόδων λόγω αυτών που δεν πληρώνουν είναι μεγάλες,
- Τα κανάλια κάνουν θέμα με το αν πρέπει ή όχι να δίδονται σε ιδιώτη φωτογραφίες του μη καταβάλλοντα τα τέλη διέλευσης από οποιοδήποτε διόδιο,
- Κάποιοι διαρρέουν εντέχνως ότι τα μη καταβεβλημένα τέλη διοδίων μαζί με τις προσαυξήσεις τους θα βεβαιώνονται στην Εφορία (δηλαδή, αν υπάρχει ισονομία, κάτι χοντρά χρέη που μου έχουν κάποιοι ιδιώτες μπορώ να ζητήσω εγώ – ο ιδιώτης – να βεβαιωθούν στην Εφορία!!!)
- Ο δήμαρχος καβαλάει το jcb του δήμου, χθες το πρωί, και ανοίγει την πρόσβαση σε έναν υπάρχοντα παράδρομο ο οποίος ξεκινάει από κάπου, είναι ασφαλτοστρωμένος αλλά καταλήγει σε μπάρες που δεν επιτρέπουν την είσοδο στην Εθνική Οδό,
- Ο Γ.Γ. Συγχρηματοδοτούμενων Έργων Σ. Λαμπρόπουλος, με αφορμή την πρωτοβουλία του δημάρχου Στυλίδας, κάνει δήλωση στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων λέγοντας ότι “Οφείλει η παραχωρησιούχος κοινοπραξία να πράξει τα δέοντα για να προστατεύσει τα συμφέροντά της” (δείτε ΕΔΩ) – ακούγεται από τον περασμένο Μαΐο ότι ο Γ.Γ. ήταν μέχρι πρόσφατα σύμβουλος εταιρίας που ανέλαβε την εκμετάλλευση τμήματος της εθνικής οδού και την κατασκευή άλλου τμήματος (αληθεύει ή όχι τελικά;) – το βιογραφικό του Γ.Γ. θα το δείτε ΕΔΩ
- Ο δήμαρχος ξανασπάει τις μπάρες σήμερα το πρωί
- Η αστυνομία συλλαμβάνει τον δήμαρχο Στυλίδας σήμερα το πρωί (για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών, φθορά ξένης ιδιοκτησίας και παραβίαση διατάξεων του ΚΟΚ) – δείτε ΕΔΩ.
Και μια ερώτηση – το διάβασα και μου προξένησε ενδιαφέρον: αν αληθεύει, με ποια λογική το κράτος (εγώ και εσείς δηλαδή) πληρώνει κοντά 700 χιλιάρικα σε εταιρία που έχει αναλάβει τη διαχείριση αυτοκινητοδρόμου της χώρας;;;