Σήμερα τα τρένα (στο δίκτυο του ΟΣΕ από το Πλατύ προς τη δυτική Μακεδονία) είχαν μεγάλη καθυστέρηση για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο. Μεταξύ αυτώ και η αμαξοστοιχία 742 με ώρα αναχώρησης από Αλεξάνδρεια στις 14:36 , η οποία έφτασε στις 15:43.
Και εδω ξεκινάνε τα ωραία: κανείς από τον ΟΣΕ δεν φιλοτιμήθηκε να βγάλει μια ανακοίνωση να ενημερώνει τον κόσμο ανά τακτά χρονικά διαστήματα για το πότε τελικά θα φτάσει το τρένο της …μεγάλης φυγής (και αναγκαζόμασταν ή να μένουμε στο σταθμό αναμένοντας ή να ρωτάμε κάθε 5′ και στο τέλος να έχουμε 1000 διαφορετικές εκδοχές για το πότε θα φτάσει το τρένο).
Το κλου της υπόθεσης ήταν όταν η αμαξοστοιχία 742 εμφανίστηκε στον ορίζοντα: σταμάτησε 100 μέτρα μακριά από τις αποβάθρες, άνοιξε τις πόρτες για να κατεβούν οι επιβάτες εκεί, έκλεισε τις πόρτες και συνέχισε για Πλατύ/Θεσσαλονίκη.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ; Οι πρυτάνεις του ΟΣΕ έθεσαν σε κίνδυνο όσους επιβάτες κατέβηκαν εκεί που τους “ξεφόρτωσαν” ενώ για τους αναμένοντες στο Σ.Σ. της Αλεξάνδρειας έμελλε άλλη μοίρα: να περιμένουν το επόμενο τρένο – αμαξ. 744 (που ευτυχώς ήρθε σε 15′ από τη στιγμή που έφυγε η 742).
Αλήθεια, αν κάτι γίνονταν κατά την αποβίβαση στα 100 μέτρα από τις αποβάθρες, ποιος θα πλήρωνε το μάρμαρο; Και μέχρι πότε θα λειτουργεί το καλύτερο μέσο του κόσμου κατά βούληση;
Και εδω ξεκινάνε τα ωραία: κανείς από τον ΟΣΕ δεν φιλοτιμήθηκε να βγάλει μια ανακοίνωση να ενημερώνει τον κόσμο ανά τακτά χρονικά διαστήματα για το πότε τελικά θα φτάσει το τρένο της …μεγάλης φυγής (και αναγκαζόμασταν ή να μένουμε στο σταθμό αναμένοντας ή να ρωτάμε κάθε 5′ και στο τέλος να έχουμε 1000 διαφορετικές εκδοχές για το πότε θα φτάσει το τρένο).
Το κλου της υπόθεσης ήταν όταν η αμαξοστοιχία 742 εμφανίστηκε στον ορίζοντα: σταμάτησε 100 μέτρα μακριά από τις αποβάθρες, άνοιξε τις πόρτες για να κατεβούν οι επιβάτες εκεί, έκλεισε τις πόρτες και συνέχισε για Πλατύ/Θεσσαλονίκη.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ; Οι πρυτάνεις του ΟΣΕ έθεσαν σε κίνδυνο όσους επιβάτες κατέβηκαν εκεί που τους “ξεφόρτωσαν” ενώ για τους αναμένοντες στο Σ.Σ. της Αλεξάνδρειας έμελλε άλλη μοίρα: να περιμένουν το επόμενο τρένο – αμαξ. 744 (που ευτυχώς ήρθε σε 15′ από τη στιγμή που έφυγε η 742).
Αλήθεια, αν κάτι γίνονταν κατά την αποβίβαση στα 100 μέτρα από τις αποβάθρες, ποιος θα πλήρωνε το μάρμαρο; Και μέχρι πότε θα λειτουργεί το καλύτερο μέσο του κόσμου κατά βούληση;
Στις φωτογραφίες φαίνονται καθαρά οι ανοιχτές πόρτες και οι επιβάτες που …αποβιβάζονται!! Αλήθεια, προβλέπεται η αποβίβαση στου διαόλου τη μάνα, όταν τα τρένα καθυστερούν ή δεν μπορούν να παραλάβουν άλλους επιβάτες; Ως πότε με ενέργειές τους οι εργαζόμενοι θα απαξιώνουν την ίδια τη δουλειά τους; ΕΕΕ;