Κατηγορίες
Δήμος Αλεξάνδρειας

Δήμος Αλεξάνδρειας: ορίστηκαν οι αντιδήμαρχοι για την περίοδο από 01/01 έως 31/12/2025

Με απόφαση του δημάρχου Αλεξάνδρειας Παναγιώτη Γκυρίνη (αρ. πρωτ. 27313/585/31-12-2024) ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Αλεξάνδρειας, με θητεία από 01-01-2025 έως 31-12-2025.

Τα ονόματα των δημοτικών συμβούλων που ορίστηκαν ως αντιδήμαρχοι, οι περιοχές ευθύνης τους, όπως και οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες που μεταβιβάστηκαν σε αυτούς είναι τα ακόλουθα:

Νικόλαος Γιαννάκης (έμμισθος) – καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος των Διευθύνσεων Διοικητικών Υπηρεσιών και ΚΕΠ που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες: – Τμήμα Διοίκησης και Ανθρώπινου Δυναμικού, – Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Διοικητικής Μέριμνας, – Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.

Αθανάσιος Παντόπουλος (άμισθος) – καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες,

  • Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης, – Τμήμα Προμηθειών, – Τμήμα Ταμείου και Εσόδων, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
    – την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες
    – την τέλεση πολιτικών γάμων.
    – την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
    – Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.

Στέφανος Γκιουρτζής (έμμισθος) – καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τη παρακάτω διοικητική ενότητα, – Τμήμα Περιβάλλοντος, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.

Δημήτριος Σακαλής (έμμισθος) – καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες

  • Τμήμα Υπηρεσίας Δόμησης, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
    – την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
    – την τέλεση πολιτικών γάμων.
    – την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
    – Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.

Αθανάσιος Παγγούρας (έμμισθος) – καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες, Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Κίνησης Οχημάτων, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.

Στέφανος Δελιόπουλος (έμμισθος) – καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Πρασίνου και Αγροτικής Ανάπτυξης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες, – Τμήμα Μελετών και Επίβλεψης έργων, – Τμήμα Συγκοινωνιών, Εγκαταστάσεων και Εξοικονόμησης Ενέργειας, – Τμήμα Πρασίνου και Αγροτικής Ανάπτυξης, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του
Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.

Ελένη Λαφαζάνη (έμμισθη) – καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες, – Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας, – Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Παιδικής Φροντίδας, Τμήμα Παιδείας – Τμήμα Πολιτισμού και Αθλητισμού, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.

Θωμάς Χατζόπουλος (έμμισθος) – καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.

Επίσης ορίζονται κατά τόπον

  • Στέφανος Δελιόπουλος, κατά τόπον Αντιδήμαρχος, για τη Δημοτική Ενότητα Αλεξάνδρειας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
    β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
    γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση και μη απώλεια του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
    δ) την μέριμνα και εποπτεία της ορθής λειτουργίας άρδευσης στην περιοχή αρμοδιότητάς του, σε συνεργασία με την Τοπική Επιτροπή Άρδευσης προκειμένου να διασφαλιστεί η
    απρόσκοπτη λειτουργία του αρδευτικού της Δημοτικής Ενότητας
    ε) την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που
    λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας
    στ) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
    ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο.
  • Δημήτριος Σακαλής, κατά τόπον Αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Πλατέος, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
    β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
    γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση και μη απώλεια του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
    δ) την μέριμνα και εποπτεία της ορθής λειτουργίας άρδευσης στην περιοχή αρμοδιότητάς του, σε συνεργασία με την Τοπική Επιτροπή Άρδευσης προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του αρδευτικού της Δημοτικής Ενότητας
    ε) την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και
    λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που
    λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας
    στ) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
    ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο.
  • Νικόλαος Γιαννάκης, κατά τόπον Αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Μελίκης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
    β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
    γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση και μη απώλεια του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
    δ) την μέριμνα και εποπτεία της ορθής λειτουργίας άρδευσης στην περιοχή αρμοδιότητάς του, σε συνεργασία με την Τοπική Επιτροπή Άρδευσης προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του αρδευτικού της Δημοτικής Ενότητας
    ε) την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας
    στ) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
    ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο.
  • Θωμάς Χατζόπουλος, κατά τόπον Αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Αντιγονιδών, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
    β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
    γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση και μη απώλεια του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
    δ) ) την μέριμνα και εποπτεία της ορθής λειτουργίας άρδευσης στην περιοχή αρμοδιότητάς του, σε συνεργασία με την Τοπική Επιτροπή Άρδευσης προκειμένου να διασφαλιστεί η
    απρόσκοπτη λειτουργία του αρδευτικού της Δημοτικής Ενότητας
    ε) την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας στ) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και
    τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
    ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο.

Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο αντιδήμαρχος Στέφανος Δελιόπουλος, που αναπληρώνει το δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του δημάρχου θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο Νικόλαο Γιαννάκη.