Τα ερωτήματα είναι απλά και σχετίζονται με την ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας (που κατόπιν επιθυμίας της Κυβέρνησης κάποια στιγμή θα ενοποιηθεί με άλλες αντίστοιχες γειτονικές ΔΕΥΑ και θα πωληθεί – αυτή είναι μια άλλη συζήτηση που θα την αφήσουμε για αργότερα):
- πως μπορεί να πληροφορηθεί ένας καταναλωτής/πελάτης της ΔΕΥΑ το ύψος του τελευταίου λογαριασμού του όταν ο μόνος τρόπος είναι το χαρτί που λαμβάνει – αλλά δεν μπορεί να το λάβει επειδή το πρακτορείο ΕΛΤΑ δεν λειτουργεί και δεν υπάρχουν ούτε θυρίδες;
- για ποιο λόγο ο αριθμός RF για την πληρωμή του λογαριασμού αλλάζει κάθε φορά που εκδίδεται ένας νέος λογαριασμός;; Εκατομμύρια επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έχουν συνεχώς τον ίδιο αριθμό, άσχετα αν ο λογαριασμός είναι του Οκτωβρίου, του Νοεμβρίου ή του Δεκεμβρίου, γεγονός που διευκολύνει αφάνταστα τον πελάτη όταν πληρώνει με web banking…
(τη λογική της πάγιας εντολής σε τράπεζα ας ξεχαστεί κι ας μην επαναληφθεί ως δικαιολογία. Δεν έχουν όλοι συνεχώς χρήματα στους λογαριασμούς τους ούτε όλοι εμπιστεύονται τις πάγιες εντολές. Υπάρχουν κι άλλες λύσεις για ενημέρωση του ύψους των λογαριασμών.)