Κατηγορίες
Ελλάδα

Ένα ακόμη βήμα προς την παραχώρηση

Εν μέσω όλου αυτού του σαματά για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών (που “απασχολεί” όλη τη χώρα εδώ και ένα μήνα και βάλε…) το κράτος υπέγραψε δυο συμβάσεις που “δείχνουν το δρόμο”, που αποτελούν τον πρόδρομο για την τελική κατάληξη του μεγαλύτερου τεχνικού έργου που έγινε ποτέ στη χώρα.

Στη λογική του “ο ιδιώτης το κάνει καλύτερα” (που είναι το… ευαγγέλιο του κυβερνώντος κόμματος – άσχετα αν μιλάμε για λογική που έχει διαψευστεί άπειρες φορές και που σε βάθος χρόνου έχει προκαλέσει ακρίβεια για τον καταναλωτή αλλά και ζημία στα κρατικά ταμεία μεσομακροπρόθεσμα) υπογράφηκαν συμβάσεις για την λειτουργία και συντήρηση της Εγνατίας Οδού.

Η Εγνατία χωρίστηκε, δια των συμβάσεων, σε δυο τομείς – στον δυτικό (από την ανισόπεδη γέφυρα στο Κλειδί έως τη Ηγουμενίτσα, μήκους 289 χιλιομέτρων) και στον ανατολικό (από το Κλειδί έως τους Κήπους του Έβρου, μήκους 369 χιλιομέτρων).

Οι συμβάσεις έχουν ως αντικείμενό τους τη λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου και κάθετων αξόνων, τη συντήρησή τους (συντήρηση, καθαριότητα και περιβαλλοντική διαχείριση) και εργασίες αναβάθμισης.

Κι όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που θα ξεκινήσει η παραχώρηση ενός ακόμη “ασημικού” (ενός από τα τελευταία) απ’ την κρατική περιουσία σε ιδιώτη “επενδυτή”