Κι απ’ το πουθενά έχουμε πλέον ένα ξαφνικό μπέρδεμα με την ημερομηνία που θα ξεκινήσουν πάλι τα μαθήματα στα σχολεία. Μπέρδεμα σχετικά με το χρόνο που θα ανοίξουν, αφού για την αναγκαιότητα να ξεκινήσουν πάλι τα μαθήματα δεν αμφιβάλει κανένας.
Για την Ιστορία πρέπει να σημειωθεί πως αποδεικνύεται ότι η κρατική μηχανή – παρά τη διακοπή του καλοκαιριού και παρά τα μεγάλα λόγια – ήταν παντελώς ανέτοιμη να αντιμετωπίσει το δεύτερο lockdown στην εκπαίδευση, που όλοι έβλεπαν να έρχεται.
Πλέον ημερομηνίες πάνε και έρχονται από κυβερνητικούς παράγοντες, στόχοι τίθενται χωρίς να υπάρχει η απαραίτητη λογική εξήγηση πως θα επιτευχθούν, προγράμματα γίνονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη καταστάσεις που πρακτικά είναι αδύνατο να προβλεφθούν τη στιγμή αυτή.
Γενικά δηλαδή μια κοροϊδία, αφού όλοι παίζουν με τον καημό γονέων, κηδεμόνων, παιδιών και εκπαιδευτικών – που θέλουν να ανοίξουν τα σχολεία και να ξεκινήσουν τα μαθήματα το συντομότερο δυνατό.
Το αν θα είναι στις 11 του Γενάρη το άνοιγμα των σχολείων ακόμη παίζει.
Από την… “εμπειρία” που πλέον αποκτήσαμε όλοι μας – λόγω και του γεγονότος ότι αρκετοί σοβαροί επιστήμονες μας έχουν κατά καιρούς εξηγήσει πως αυτά που συμβαίνουν σήμερα θα τα βλέπουμε σε 14-15 μέρες – καταλαβαίνουμε πως με τον κορωνοϊό είναι αδύνατο να προεξοφλούμε από σήμερα τι θα γίνει στις 11 του μήνα! Εκτός πια κι αν μας κρύβουν κάτι που δείχνει την καλή πορεία στην οποία πιθανόν να βρισκόμαστε και θέλουν να μας κάνουν κάποια ευχάριστη έκπληξη!
Αν οι ειδικοί δε δουν τι αποτέλεσμα έφερε το “άνοιγμα” των εορτών (ποιες δηλαδή θα είναι οι επιπτώσεις του επιδημιολογικά) είναι αδύνατο να μιλάμε από τώρα για ημερομηνίες που ημερολογιακά είναι πολύ κοντά μας αλλά “επιδημιολογικά” είναι πολύ μακριά, αφού μια σειρά από παράγοντες είναι αδύνατο να εκτιμηθούν ασφαλώς και αφού μια στραβή να καθίσει μέσα στο επόμενο 10ήμερο όλα θα γυρίσουν πάλι στο μηδέν.
Οπότε θα ήταν προτιμότερο αν μας έλεγαν με ευθύ τρόπο να περιμένουμε μέχρι τις 9-10 του μήνα. Θα ήταν πιο καθαρό…