Η ιστορία είναι παλιά, του 2019. Επειδή όμως μετά από κάθε παιχνίδι ακούμε πολλά – και κυρίως το γνωστό “μέχρι και εγώ θα το έβαζα”, είπαμε να τη θυμίσουμε λίγο.
Η ιστορία λοιπόν έχει ως εξής:
Νεαρός φίλος της Roma είχε σχολιάσει σε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης ότι ένα από τα γκολ που έδειχνε κάποιο βίντεο της ομάδας του ήταν πολύ εύκολο να μπει. Τόσο εύκολο που – προφανώς, όπως έγραψε – ακόμη και ο ίδιος θα το έβαζε.
Η εταιρία Hundai, που έχει συνεργασία με την ομάδα της Αιώνιας Πόλης (με την καλύτερη ομάδα της πόλης, ας μην ξεχνιόμαστε!!!) είδε μια καλή ευκαιρία για διαφήμιση αλλά είπε να δώσει και την ευκαιρία στον “πολυπράγμονα” φίλαθλο να σουτάρει και να “το βάλει” και αυτός. Μέσα στο Olimpico.
Το αποτέλεσμα;; Πάντα υπάρχει η περίπτωση να πάτε στο γήπεδο με αυτοκίνητο τζάμπα, να κονομήσετε VIP εισιτήριο και στην τελική να σας κάνει διάσημους ένας εκ των χορηγών της ομάδας σας…
Αρκεί η ομάδα σας και οι χορηγοί της να έχουν λίγο χιούμορ!