Τις τελευταίες ημέρες, ειδικά μετά από τις βροχές, στην Περισκόπηση γίναμε δέκτες παραπόνων σχετικά με τη λειτουργία του δικτύου αποχέτευσης στο Πλατύ. Πολλά παράπονα, δικαιολογημένα επειδή το δίκτυο δεν δούλευε όπως έπρεπε. Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν πως το πρόβλημα δεν ήταν σε ένα σημείο συγκεκριμένα, ήταν γενικό – αλλά όχι συνεχές. Τη μια μέρα πρόβλημα στο ένα σημείο, την επόμενη σε άλλο κλπ κλπ. Μια περίεργη ιστορία, που όμως επιβάλλεται να λυθεί χωρίς καθυστερήσεις.
Επειδή όμως οι άναρθρες κραυγές και οι κινήσεις εντυπωσιασμού (για να γίνεται κουτσομπολιό και μόνο – χωρίς να γίνεται ουσιαστική ενημέρωση και χωρίς να βρίσκεται λύση) είναι μακριά από τη λογική μας, περιμέναμε λίγες μέρες (για να μάθουμε και άλλες λεπτομέρειες από τους φίλους που παραπονέθηκαν, ώστε να ξέρουμε τι ακριβώς να ρωτήσουμε) και καλέσαμε στο τηλέφωνο τον καθ’ ύλην αρμόδιο. Τον διευθυντή της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας Αργύρη Περνετζή.
Ακούστε τι είπε τόσο όσον αφορά το λόγο που προέκυψε το πρόβλημα αλλά και πότε υπολογίζει να λυθεί και σε ποιον τηλεφωνικό αριθμό θα πρέπει να απευθύνονται οι καταναλωτές μόλις εντοπίσουν πρόβλημα.