Ψάχνουν από το Ευρωκοινοβούλιο να βρουν που πήγαν 3 δις ευρώ που θα γίνονταν έργα.
Που είναι τα φράγκα, οέο;;; Κάπως έτσι θα έπρεπε να τιτλοφορηθεί η αναζήτηση από 8 ευρωβουλευτές περίπου 3 δις ευρώ, τα οποία δόθηκαν μεν για έργα στην Ελλάδα αλλά έργα ακόμη δεν παραδόθηκαν.
Μετά από υπόδειξη της γνωστής Task Force και κατ’ εντολή της Επιτροπής Ελέγχου του Προϋπολογισμού του ΕΚ, αντιπροσωπεία του ΕΚ αποτελούμενη από οκτώ ευρωβουλευτές βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και πραγματοποιεί αυτοψία σε επτά έργα και συγκεκριμένα:
- την κατασκευή του Μετρό της Θεσσαλονίκης (1200 εκατομμύρια ευρώ από κονδύλια της ΕΕ) ,
- την αποκατάσταση της λίμνης Κάρλα (42 εκατομμύρια ευρώ) ,
- την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της Κεντρικής Ελλάδας (E65) – τμήμα Ξυνιάδα – Τρίκαλα (900 εκατομμύρια ευρώ) ,
- την ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός (930 εκατομμύρια ευρώ) ,
- το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Αττική (35 εκατομμύρια ευρώ) ,
- το ελληνικό κτηματολόγιο (28 εκατομμύρια ευρώ)
- το ελληνικό εθνικό μητρώο (42 εκατομμύρια ευρώ)
Η πλάκα είναι πως τα ενδεχόμενα είναι δυο: είτε η ΕΕ να δώσει παράταση στο χρονοδιάγραμμα αν διαπιστωθεί πως όντως τα έργα καθυστέρησαν λόγω συγκεκριμένων δυσκολιών (την ύπαρξη των οποίων θα αποδεχθεί η ΕΕ – π.χ. στη Σαλονίκη όπου και να σκάψεις θα πέσεις πάνω σε αρχαία ή βυζαντινά θαμμένα κάτω από την πόλη), είτε να ζητηθεί από την Ελλάδα να δώσει πίσω τα κονδύλια για τα έργα για τα οποία δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για τη μη ολοκλήρωσή τους.