για δωρεάν διανομή αγροτ. προϊόντων προς ευπαθείς ομάδες, που επιδοτεί η Ε.Ε
Κοινή σύσκεψη, για τον συντονισμό των ομάδων παραγωγών και συνεταιριστικών οργανώσεων που θα συμμετάσχουν στην επιδοτούμενη από την Ε.Ε λόγω ρωσικού εμπάργκο, δωρεάν διανομή αγροτικών προϊόντων (ροδάκινα, μήλα, δαμάσκηνα κ.α), πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ. Κώστα Καλαϊτζίδη, με πρωτοβουλία του ιδίου και του ομολόγου του αντιπεριφερειάρχη Πέλλας κ. Θόδωρου Θεοδωρίδη. Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι αγροτικών φορέων από Ημαθία, Πέλλα και Κοζάνη.
Στην τοποθέτηση του ο αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ.Θεοδωρίδης τόνισε ότι οι επαναλαμβανόμενες πρωτοβουλίες του ιδίου και του κ. Καλαϊτζίδη αποτελούν δείγμα κοινής θέλησης ως προς την στήριξη των δικαίων αιτημάτων των αγροτών της περιοχής μας, μέσω της ενδυνάμωσης του συνεταιριστικού κινήματος με την περαιτέρω συνένωση του σε οργανώσεις παραγωγών.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η τοποθέτηση του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ.Καλαϊτζίδη, ο οποίος επεσήμανε ότι η δωρεάν διανομή αγροτικών προϊόντων προς κοινωνικά ευπαθείς ομάδες εγκρίθηκε από την Ε.Ε ως αντιστάθμισμα στην μεγάλη απώλεια του εισοδήματος που υπέστησαν οι καλλιεργητές συμπολίτες της περιοχής. Ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας είπε ακόμη ότι, οφείλει η κυβέρνηση να διευκολύνει την διαδικασία, που πρέπει να ξεκινήσει ομαλά, ώστε να υπάρξει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αποσυμφόρηση, ειδικά των ροδάκινων που βρίσκονται ήδη αρκετές μέρες στα ψυγεία.
Ακολούθησε η ενημέρωση του προέδρου της Κοινοπραξίας Συνεταιρισμών Ομάδων Παραγωγών Ημαθίας κ. Χρήστου Γιαννακάκη προς τους παρευρισκόμενους. Ο κ. Γιαννακάκης τόνισε ότι η κυβέρνηση πρέπει να βοηθήσει την υλοποίηση του μέτρου, ώστε η διανομή να ξεκινήσει άμεσα ,για να μην υπάρξει πρόβλημα υποβάθμισης των διατιθέμενων προϊόντων.
Τέλος συστήθηκε 11μελής επιτροπή από συνεταιρισμούς και οργανώσεις παραγωγών Ημαθίας, Πέλλας και Κοζάνης η οποία θα έχει συνάντηση αύριο Τρίτη 11 Αυγούστου με τον αναπληρωτή υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Βαγγέλη Αποστόλου και αρμόδιους παράγοντες.