Σε τεχνικής φύσεως πρόβλημα αποδίδει το υπουργείο Παιδείας το ζήτημα με τη βαθμολόγηση των γραπτών στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ Λυκείου, στις οποίες σύμφωνα με πληροφορίες το ποσοστό αποτυχίας σε συγκεκριμένα μαθήματα έφτασε ακόμη και το το 40%.
Το λάθος εντοπίστηκε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση και είχε ως αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν με κάτω από τη βάση, σύμφωνα με το υπουργείο και κατόπιν αυτού, οι διορθωτές κλήθηκαν να προχωρήσουν στην ιδιόχειρη βαθμολόγηση των γραπτών ή να κάνουν χρήση του σωστού αλγορίθμου.
.
διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ