το θέμα είναι αν θα μπει και αυτό στα περιφερειακά αεροδρόμια που θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες (ελέω Μνημονίων)
.
Προχωράει, καθώς μαθαίνουμε από κυβερνητικές πηγές στην Αθήνα (ημαθιώτικης προέλευσης) – που επιβεβαιώσαμε και από τοπικούς παράγοντες – το θέμα του αεροδρομίου Παλαιοχωρίου.
Το θέμα – είτε λόγω των εκλογών για να παρουσιαστούν έργα, είτε λόγω της αναγκαιότητας για άμεση προώθηση των προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης και της Ρωσίας – φαίνεται πως τελικά (μετά από χρόνια παλινδρομήσεων και κωλυσιεργιών) “ξεκολλάει” και ήδη προωθούνται οι ενέργειες για την έναρξη εργασιών προέκτασης του αεροδιαδρόμου, ώστε το αεροδρόμιο να μπορεί να δέχεται και μεγαλύτερα αεροπλάνα τύπου cargo.
Επίσης, η καθυστέρηση που παρατηρείται στα έργα επέκτασης του αεροδιαδρόμου του αεροδρομίου Μακεδονία …… (μέσα στη θάλασσα – τεχνικά δύσκολο έργο που θα πάρει καιρό να ολοκληρωθεί), φαίνεται πως λειτουργεί ευνοϊκά για την περιοχή μας και για την προώθηση της “δικής μας” λύσης (που τεχνικά κρίθηκε ως πιο εύκολη και άμεσα υλοποιήσιμη, με μικρό σχετικά κόστος). Τέλος σημαντικό ρόλο έπαιξε και η έναρξη δρομολογίων από το “Μακεδονία” από μεγάλη αεροπορική εταιρία “χαμηλού κόστους” του εξωτερικού.