Σύμφωνα με την εφημερίδα “Τα Νέα” τρεις εταιρίες επέδειξαν ενδιαφέρον για την ΤΡΕΝΟΣΕ: οι κρατικές εταιρείες των γαλλικών και των ρωσικών σιδηροδρόμων, SNCF (Societe Νationale des Chemins de fer FrancaisΙnternational) και RZD και η ρουμάνικη ιδιωτική εταιρία Grup Feroviar Roman (GFR).
Όποιος από τους ενδιαφερόμενους “προκριθεί”, τότε θα αποκτήσει το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η Cosco (φέρεται να) ζήτησε παράταση, την οποία όμως δεν της δόθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο ακόμη μιλάει για …αξιοποίηση των σιδηροδρόμων (δια της πώλησής τους).
Πάντως, η μεγάλη πλάκα…… είναι με τον όρο ιδιωτικοποίηση, που χρησιμοποιούν πολλοί: πόσο ιδιωτικοποίηση μπορεί να είναι, αν 2 στους 3 ενδιαφερόμενους είναι κρατικές εταιρίες; Δηλαδή, από κρατική θα ξαναγίνει κρατική;; Και που θα υστερούσε η δική μας κρατική, αν οι ανίκανοι τη διαχειρίζονταν σωστά;