“Άσε τους άλλους να κάνουν αυτό που εσύ θα έκανες με δεκάδες εκατομμύρια δολάρια κόστος”.
Αυτό σκέφτηκε η Κόκα-Κόλα και δεν έβγαλε άχνα για το εγχείρημα της (που αποδείχθηκε επιτυχημένο), αρχικά σε Αυστραλία και Ν. Ζηλανδία, να τυπώσει ονόματα ανθρώπων επάνω στις ετικέτες του προϊόντος της.
«Peter-Cola”, “Sophie-Cola”, “George-Cola” κ.ο.κ.
Οι φίλοι του προϊόντος ανεβάζουν τα social media φωτογραφίες τους με τα… δικά τους (προσωποποιημένα) μπουκάλια και έτσι η διαφήμιση γίνεται εντελώς δωρεάν.
Οπότε, αν η κίνηση προχωρήσει σε όλη την υφήλιο, τότε ίσως θα πρέπει να αναμένουμε στα ράφια στην Ελλάδα και την “Mitsos–Cola”, την “Takis–Cola” κλπ κλπ κλπ.
Ετικέτα με σύνθετο όνομα (παράγωγο των δυο παραπάνω) δύσκολα να δούμε, αφού η αντίδραση του καταναλωτικού κοινού επ΄αυτού είναι απρόβλεπτη (άρα η επιτυχία δεν είναι εξασφαλισμένη)…!