Δελτίο τύπου
Μιχάλη Χαλκίδη
Συνάντηση με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του Γυμνασίου Πλατέως είχε ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μιχάλης Χαλκίδης, για το ζήτημα των συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων. Παρών στη συνάντηση ήταν ο Αντιδήμαρχος, κ. Ανδρονίδης Σάββας.
Μετά την συνάντηση ο Βουλευτής έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Η θέση μου για τις σχολικές μονάδες του Νομού μας είναι γνωστή. Την έχω καταθέσει κατά το παρελθόν και την αναφέρω για μια ακόμη φορά.
Όλη η διαδικασία των συγχωνεύσεων ήταν και εξακολουθεί να παραμένει μια διαδικασία που εξυπηρετούσε και εξυπηρετεί πολιτικές και μόνο σκοπιμότητες καλυμμένες πίσω από δήθεν παιδαγωγικές παραμέτρους.
Κανείς μας δεν αμφισβητεί την ανάγκη προσαρμογής της παιδαγωγικής και της όλης εκπαιδευτικής διαδικασίας στα νέα δεδομένα. Η εξέλιξη, όμως, αυτή δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να γίνεται εις βάρος των μαθητών και να παρακάμπτει τα όργανα λαϊκής συμμετοχής τα οποία οφείλουν να διαδραματίσουν το ρόλο για τον οποίο έχουν θεσπιστεί και μάλιστα τη χρονική στιγμή που απαιτείται. Διαφορετικά, τα όργανα αυτά παύουν να είναι αποτελεσματικά και απλώς εξυπηρετούν τα συμφέροντα της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου.
Οι συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων θα πρέπει να δρομολογούνται μέσα από τις τοπικές κοινωνίες, τους συλλόγους διδασκόντων, τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και πάντα με προοπτική μέλλοντος.
Δηλώνω κατηγορηματικά και με την ιδιότητά μου ως καθηγητής, πως η υπάρχουσα εκπαιδευτική δομή της δημοτικής ενότητας Πλατέως καλύπτει τις παιδαγωγικές ανάγκες μιας σύγχρονης εκπαίδευσης και ως τέτοια θα πρέπει να παραμείνει.
Η θέση όλων των φορέων και της Δημοτικής Αρχής αποτελεί για μένα δέσμευση και αυτή θα υπερασπιστώ μέχρι την ολοκλήρωσή της .
Καλούμε την Υπουργό Παιδείας, κ. Άννα Διαμαντοπούλου, στην προσπάθειά της για εξοικονόμηση πόρων με το πρόσχημα της αναβάθμισης της εκπαίδευσης, να επανεξετάσει το θέμα των συγχωνεύσεων των σχολείων του Νομού Ημαθίας και να διατηρήσει ως έχει τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, ώστε να εξυπηρετηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο οι παιδαγωγικές του ανάγκες και αποκατασταθεί η ψυχική ηρεμία των μαθητών και των τοπικών κοινωνιών».