Αυτό είναι το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας “Κόσμος του επενδυτή” αυτού του Σαββάτου.
Και αν κάποιος διαβάσει τη σημερινή ανάρτηση σχετικά με τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια του ΟΣΕ θα πει πως “καλά κάνουν και τον πουλάνε”.
Τι θέλουν να πουλήσουν όμως; τα φιλέτα; τον προαστιακό; τις (απαξιωμένες εδώ και χρόνια) εμπορευματικές μεταφορές; Σοβαρά τώρα: είναι το καλύτερο και οικονομικότερο μεταφορικό μέσο σήμερα στην Ελλάδα. Αν θέλουν να το σώσουν το τρένο ας ξαναδούν το θέμα από την αρχή.
Ας μην πουλήσουν τίποτε παρά μόνο τα παλιοσίδερα που είναι εγκαταλειμμένα σε διάφορους σταθμούς ανά την Ελλάδα. Και ας βάλουν κανά πιο σύγχρονο τρένο επάνω στις γραμμές. Και ας πριμοδοτήσουν – όχι με χρήμα αλλά με ενέργειες – τις εμπορευματικές μεταφορές. Και ας πυκνώσουν τα δρομολόγια (μπορούν, γιατί ακούγεται πως λείπουν 300 μηχανοδηγοί).
Τι θέλουν να πουλήσουν όμως; τα φιλέτα; τον προαστιακό; τις (απαξιωμένες εδώ και χρόνια) εμπορευματικές μεταφορές; Σοβαρά τώρα: είναι το καλύτερο και οικονομικότερο μεταφορικό μέσο σήμερα στην Ελλάδα. Αν θέλουν να το σώσουν το τρένο ας ξαναδούν το θέμα από την αρχή.
Ας μην πουλήσουν τίποτε παρά μόνο τα παλιοσίδερα που είναι εγκαταλειμμένα σε διάφορους σταθμούς ανά την Ελλάδα. Και ας βάλουν κανά πιο σύγχρονο τρένο επάνω στις γραμμές. Και ας πριμοδοτήσουν – όχι με χρήμα αλλά με ενέργειες – τις εμπορευματικές μεταφορές. Και ας πυκνώσουν τα δρομολόγια (μπορούν, γιατί ακούγεται πως λείπουν 300 μηχανοδηγοί).
Το ξεπούλημα δεν θα λύσει το πρόβλημα! Απλά θα μεταβιβάσει ένα αξιόλογο περιουσιακό στοιχείο του ελληνικού λαού σε ιδιώτες. Οι υπηρεσίες θα είναι οι ίδιες. Απλά μετά την ιδιωτικοποίηση θα προσφέρονται σε υψηλότερη τιμή.