adeia odigisis

Ηλεκτρονικά οι άδειες οδήγησης στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Τρεις υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με τις οποίες συναλλάσσονται χιλιάδες πολίτες και αφορούν στις άδειες οδήγησης, θα παρέχονται από σήμερα πλήρως ηλεκτρονικά.

Στο πλαίσιο της προγραμματικής συμφωνίας μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης από σήμερα Πέμπτη δίνεται η δυνατότητα για πλήρη ηλεκτρονική διεκπεραίωση τριών υπηρεσιών των Διευθύνσεων Μεταφορών σε όλη τη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Πλέον οι πολίτες θα μπορούν, ηλεκτρονικά, μέσω του gov.gr, να καταθέτουν την αίτηση και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την αντικατάσταση εντύπου άδειας οδήγησης. Μέσα από μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία οι ενδιαφερόμενοι θα προβαίνουν ψηφιακά σε τρεις πράξεις:

-Αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου.

-Έκδοση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω φθοράς.

-Έκδοση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω κλοπής ή απώλειας.

Οι πολίτες θα μπορούν από σήμερα με την επισύναψη φωτογραφίας και δείγματος υπογραφής, αλλά και την έκδοση και πληρωμή του κατάλληλου παράβολου να εξυπηρετηθούν στις άδειες οδήγησης.

«Είναι ακόμη ένα σημαντικό βήμα που κάνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προς την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών που παρέχει στους πολίτες. Σε αυτό το πλαίσιο σημαντικές πράξεις για τις άδειες οδήγησης, που ανάγκαζαν μέχρι σήμερα τους συμπολίτες μας να εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία στις Διευθύνσεις Μεταφορών και στις επτά Περιφερειακές Ενότητες, γίνονται πλήρως ψηφιακές και οι διαδικασίες θα ολοκληρώνονται σε λίγα λεπτά, ηλεκτρονικά», τόνισε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

«Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μέρος ενός συνολικού έργου ψηφιοποίησης των διαδικασιών στις Διευθύνσεις Μεταφορών. Παράλληλα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προετοιμάζει άμεσα το ψηφιακό μετασχηματισμό πολλών υπηρεσιών της, με κεντρικό στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητας χιλιάδων πολιτών, αλλά και την επιτάχυνση του έργου της με την απομείωση διοικητικών βαρών και την αντιμετώπιση γραφειοκρατικών καθυστερήσεων», είπε ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης Άγγελος Χαριστέας.