Γιατί κάποιοι δεν έλαβαν το μήνυμα της ΓΓΠΠ για τον κορωνοϊό – τι πρέπει να κάνουν

Πολιτική Προστασία - ανακοινώσεις

Το βράδυ της Τετάρτης 11 Μαρτίου ήταν η πρώτη φορά που το σύστημα ειδοποιήσεων της ΓΓΠΠ λειτούργησε σε τόσο ευρεία κλίμακα. Αναφερόμαστε στο μήνυμα που ήρθε σχετικά με τον κορονοϊό – δείτε ΕΔΩ.

Ορισμένοι όμως δεν έλαβαν το μήνυμα, για καθαρά τεχνικούς λόγους όπως αναφέρουν οι ειδικότεροι ημών. Τι θα πρέπει να κάνουν όμως για να λαμβάνουν τα επόμενα μηνύματα;; (αχρείαστα να ‘ναι αλλά πρέπει να τα λαμβάνουν…).

Δείτε τι αναφέρει στην ιστοσελίδα της η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας σχετικά με τη λύση του θέματος τη μη λήψης παρόμοιων μηνυμάτων:

Το 112 αποτελεί μια ολοκληρωμένη υπηρεσία επικοινωνιών εκτάκτου ανάγκης, η οποία περιλαμβάνει εισερχόμενο και εξερχόμενο σκέλος.

Ως προς το εισερχόμενο σκέλος, μπορείτε να καλέσετε δωρεάν το 112 σε κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, οπουδήποτε στην Ελλάδα και στην ΕΕ. Ως προς το εξερχόμενο σκέλος, μπορείτε να λάβετε προειδοποίηση μέσω διαφόρων τεχνολογιών και καναλιών επικοινωνίας, για επαπειλούμενο ή εν εξελίξει καταστροφικό συμβάν ή επικίνδυνη κατάσταση που συνιστά άμεση απειλή για τη ζωή, την υγεία ή την ασφάλειά σας, προκειμένου να λάβει οδηγίες για τη λήψη μέτρων αυτοπροστασίας.

 

Εξερχόμενο Σκέλος: Ειδοποιήσεις Συστήματος Συναγερμού Πολιτών

ΈΧΕΤΕ ΈΞΥΠΝΟ ΚΙΝΗΤΟ; Δεν απαιτείται εγγραφή

Αν διαθέτετε έξυπνο κινητό (smartphone) θα λαμβάνετε γραπτό προειδοποιητικό μήνυμα (μήνυμα Εκπομπής Κυψέλης (Cell Broadcast – CB), που θα εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και θα συνοδεύεται από χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού (διαφορετικού από κάθε άλλο ήχο ειδοποίησης της συσκευής). Αυτό που απαιτείται είναι να έχετε ενημερωμένο λογισμικό (firmware) από τον κατασκευαστή και παράλληλα ορισμένες ρυθμίσεις στα τερματικά σας – δείτε εδώ σχετικά με τις ρυθμίσεις αυτές.

ΔΕΝ ΈΧΕΤΕ ΈΞΥΠΝΟ ΚΙΝΗΤΟ; Μπορείτε να εγγραφείτε εδώ

Αν δεν έχετε έξυπνο κινητό (smartphone), πατήστε εδώ για να εγγραφείτε ή καλέστε το 112, προκειμένου να λαμβάνετε ειδοποιήσεις με έναν από τους εξής τρόπους:

  • Σύντομα μηνύματα (Short Message Service – SMS). Αν δεν διαθέτετε έξυπνο κινητό, μπορείτε να λαμβάνετε γραπτό μήνυμα. Ως αποστολέας του μηνύματος εμφανίζεται το 112.
  • Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Θα λαμβάνετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε σε κινητό τηλέφωνο, tablet, σταθερό ή φορητό υπολογιστή. Ως αποστολέας του μηνύματος εμφανίζεται το 112.
  • Φωνητικοί συναγερμοί. Θα δέχεστε τηλεφωνική κλήση στο κινητό ή σταθερό σας τηλέφωνο. Ως καλών θα εμφανίζεται το 112112. Μόλις απαντήσετε την κλήση, θα ακούσετε φωνητικό μήνυμα, ηχογραφημένο ή μεταφρασμένο από γραπτό κείμενο (text-to-speech).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: κάποια smartphones μπορεί να είναι παλιά μοντέλα και να μην υποστηρίζουν την επιλογή για μήνυμα Εκπομπής Κυψέλης (Cell Broadcast – CB). Οπότε θα πρέπει να κάνετε εγγραφή χρήστη στο 112 και να επιλέξετε αν θέλετε να σας έρχεται sms, email, φωνητική κλήση.

Μη χάνετε τίποτε, συνδεθείτε με την Περισκόπηση σε facebook, twitter, youTube, instagram.