Συνοδευτικές δράσεις του ΤΕΒΑ – τηλεφωνική εξυπηρέτηση για θέματα υγείας και διατροφής

Ημαθία

Στο πλαίσιο των Συνοδευτικών Δράσεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (ΤΕΒΑ) 2014-2020», από την κοινωνική σύμπραξη Π.Ε ΗΜΑΘΙΑΣ, σας πληροφορούμε ότι ξεκίνησε η διαδικασία ενημέρωσης των ωφελούμενων του ΤΕΒΑ μέσω του Call Center, και για την λειτουργία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης για θέματα υγείας και διατροφής, με το παρακάτω μήνυμα :


«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λειτουργεί τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης για θέματα υγείας και υγιεινής διατροφής για τους ωφελούμενους του ΤΕΒΑ. Μπορείτε να καλέσετε από ΔΕΥΤΕΡΑ έως ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09:00-17:00, ώστε να συζητήσουμε για θέματα που σας απασχολούν. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι το 8001001775 (χωρίς χρέωση) και το 6908244836 για την αποστολή sms . Δίνεται και η δυνατότητα αποστολής email στο teva.upostiriksi@gmail.com».

Το τηλεφωνικό κέντρο στελεχώνεται από έμπειρους νοσηλευτές, διατροφολόγους, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς και οι ωφελούμενοι θα έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν μαζί τους για θέματα που τους απασχολούν.
Η ανωτέρω δράση, είναι μια επιπλέον παροχή του ΤΕΒΑ προς τους ωφελούμενους, ανεξάρτητη από τις προγραμματισμένες ημερίδες και τα μαθήματα αγγλικών.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να καλέσετε στο 2310 804133.

Μοιραστείτε, κοινοποιήστε ή τυπώστε την ανάρτηση: