Κατηγορίες
γνώμη - σχόλιο επικαιρότητας

Εκτός χαρτών και απαγόρευσης το τμήμα με την πιο μεγάλη επιβάρυνση κίνησης της Ημαθίας

Τις προηγούμενες ημέρες δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση για την απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων στο οδικό δίκτυο, μια ιστορία που έκλεισε με την αποτύπωση του οδικού δικτύου στο οποίο επιβάλλεται η συγκριμένη απαγόρευση.

Το θέμα αυτό έχει και τοπικό ενδιαφέρον, αφού στους χάρτες και στις περιγραφές ΔΕΝ εμφανίζεται ΠΟΥΘΕΝΑ καμιά περιοχή του Δήμου Αλεξάνδρειας.

Τι γράφει το σκεπτικό για την απαγόρευση; “απαγορεύεται η διέλευση στο οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας, στα μηχανοκίνητα οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων για λόγους οδικής ασφάλειας, προστασίας της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας των χρηστών των οδών αυτών καθώς και αποτροπής της επιβάρυνσης και υποβάθμισης του εγγύς οικιστικού περιβάλλοντος, όπως και της έντονης καταπόνησης και ταχείας φθοράς του οδοστρώματος του οδικού δικτύου”.

 

  • Συντρέχουν οι παραπάνω λόγοι, ας πούμε στο δρόμο γέφυρα Λουδία– Αλεξάνδρεια – Νησέλι / Κυψέλη;

Φυσικά.

 

  • Χρησιμοποιείται ο συγκεκριμένος δρόμος (που ορισμένες εποχές του χρόνου είναι επιβαρυμένος ιδιαίτερα λόγω της αναπόφευκτης χρήσης του από αγροτικά μηχανήματα) ως “εναλλακτικός των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας” και ΚΥΡΙΩΣ από οδηγούς διεθνών μεταφορών και από οχήματα με ξένες πινακίδες;;

Ναι, 12 μήνες το χρόνο κυκλοφορούν άπειρες νταλίκες με πινακίδες από τη μισή ανατολική Ευρώπη στο προαναφερόμενο τμήμα!

 

  • Τρέχει η Π.Ε. Ημαθίας κάθε τρεις και λίγο να διορθώνει το τμήμα Αλεξάνδρεια – γέφυρα Λουδία, επειδή ο δρόμος “κάθεται” και είναι επικίνδυνος για τα πιο μικρά οχήματα;;;

Φυσικά, εκτός κι αν ο Καλαϊτζίδης θέλει να δείχνει έργα και στέλνει κάθε λίγο να στρώνουν πίσσες.

  • Τα χώνει χοντρά ο Δήμος Αλεξάνδρειας (έστω όποτε το κάνει….) για να διορθώνει την οδό 28ης Οκτωβρίου, εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Αλεξάνδρειας;;

Όποτε μπορούν κάνουν και μια αποκατάσταση, γιατί αν δεν υπήρχε πρόβλημα τότε υπάρχουν βάσιμες υποψίες πως ο Γκυρίνης το κάνει από σπορ και επειδή περισσεύουν πίσσες και λεφτά!

 


Ας σοβαρευτούμε.

Με το θέμα θα πρέπει να ασχοληθούν τόσο ο Δήμος Αλεξάνδρειας και η Π.Ε. Ημαθίας όσο και οι βουλευτές της Ημαθίας. Γιατί ο όγκος των οχημάτων που περνούν από το συγκεκριμένο τμήμα θα αυξηθεί.

Θα πρέπει να ζητήσουν όλοι μαζί, με τεκμηριωμένα επιχειρήματα και στοιχεία την αναθεώρηση του χάρτη για την Επαρχιακή Οδό 4 (όπως φαίνεται σε αυτόν), να ζητηθεί η απαγόρευση της διέλευσης των βαρέων οχημάτων διεθνών μεταφορών (τουλάχιστον) ώστε αυτά να χρησιμοποιούν υποχρεωτικά την Α1/Α2.

Αλλιώς το “για λόγους οδικής ασφάλειας, προστασίας της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας των χρηστών των οδών αυτών καθώς και αποτροπής της επιβάρυνσης και υποβάθμισης του εγγύς οικιστικού περιβάλλοντος, όπως και της έντονης καταπόνησης και ταχείας φθοράς του οδοστρώματος του οδικού δικτύου” είναι απλά κενό περιεχομένου