Ανοίγει ξανά το θέμα με τη λειτουργία ή μη σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Πλατύ, αλλά με μια διαφορά: τώρα στο στόχαστρο είναι το Λύκειο Πλατέος και όχι το Γυμνάσιο.
Αιτία η νέα – “ανθεωρημένη” – γνωμοδότηση του Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας κ. Φλιτούρη με την οποία στην ουσία γίνεται μια “τράμπα” – ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑΤΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ (δεν θα εξετάσουμε αν αυτό που θα πρέπει να κλείσει θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα στο Πλατύ!) – και να συγχωνευτούν τα υφιστάμενα γυμνάσια Πλατέος και Κορυφής και να έχουν ως έδρα το Πλατύ και να μεταφερθεί το Γενικό Ενιαίο Λύκειο Πλατέος στην Κορυφή.
Τι προτείνει λοιπόν η Δευτεροβάθμια της Ημαθίας για το συγκεκριμένο θέμα; Δείτε (το κείμενο της πρότασης παρατίθεται αυτούσιο – με τα “πλάγια” γράμματα – όπως υπάρχει στο εισηγητικό προς το Δημοτικό Συμβούλιο Αλεξάνδρειας):
Η Δ/νση Δ.Ε. Ημαθίας αφού έλαβε υπόψη:
1) Τη σχετική νομοθεσία
2) Τον αριθμό τον μαθητών, την ορθότερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, τη χιλιομετρική απόσταση και τις κτιριακές υποδομές,
Προτείνει
- Την συγχώνευση του Γ/σίου Κορυφής με το Γ/σιο Πλατέος με έδρα το Πλατύ.
- Τη μεταφορά και μετεγκατάσταση του ΓΕΛ Πλατέος στην Κορυφή.
Η πρότασή μας αυτή δεν είναι δεσμευτική για τις προτάσεις του Δ. Συμβουλίου, οι οποίες προτάσεις θα διαβιβαστούν στην Περιφερειακή Δ/νση Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Κ. Μακεδονίας.
Ο Δήμος Αλεξάνδρειας στο εισηγητικό προς το Δημοτικό Συμβούλιο – το θέμα θα συζητηθεί πρώτο στη συνεδρίαση της Τετάρτης – προτείνει:
Τις προαγωγές των κάτωθι σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αλεξάνδρειας (συμφωνώντας απόλυτα με την εισήγηση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας):
1) 6o Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας, από 6/θέσιο σε 7/θέσιο
2) Δημοτικό Σχολείο Κλειδίου, από 5/θέσιο σε 6/θέσιο
3)Δημοτικό Σχολείο Παλαιού Προδρόμου-Αγίας Τριάδας από 4/θέσιο σε 5/θέσιο,
ενώ όσον αφορά τα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνει οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αλεξάνδρειας να εξακολουθούν να λειτουργούν με την υφιστάμενη μορφή.