Κατηγορίες
Χωρίς κατηγορία

Ο Βόλος, το λιμάνι του, το τρένο και οι Ρώσοι

“Μπαλκόνι” στο Αιγαίο φαίνεται πως ψάχνουν οι Ρώσοι.
Και δεν μιλάμε μόνο για μπαλκόνι απ’ το οποίο θα έχουν θέα στο απέραντο γαλάζιο αλλά και επιχειρηματικό.
Γιατί από τουρισμό πάμε καλά, στη Χαλκιδική οι Ρώσοι είτε έρχονται τα καλοκαίρια για διακοπές είτε έχουν αγοράσει κάποιο σπίτι.
Το ενδιαφέρον τους στρέφεται σε λιμάνια όπως αυτό της Θεσσαλονίκης ή του Βόλου, το οποίο οι δικοί μας πρυτάνεις (πανέξυπνοι όπως πάντα) παράτησαν στην τύχη του αν και έχει τα πάντα, ακόμη και σιδηρόδρομο – ας πούμε τους πήρε 500 χρόνια να συνδέσουν λιμάνι στην Αττική με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και όταν το έκαναν το παρουσίασαν, εσχάτως, ως έργο τεράστιας σημασίας.
Τις προηγούμενες μέρες, σε ανοιχτή συνεδρίαση της διοικητικής επιτροπής του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, υπογράφτηκε με τον Πρόεδρο του Ελληνορωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου μνημόνιο συνεργασίας
Όσο για το ίδιο το λιμάνι του Βόλου;
Τι να πρωτοθυμηθούμε; Ότι ο Βόλος κάποτε είχε σύνδεση με τη Λαττάκια της Συρίας; Ότι ο Βόλος θα έπρεπε να έχει συνδεθεί σιδηροδρομικά με την Ηγουμενίτσα αλλά η γραμμή σταμάτησε κάπου στην Καλαμπάκα (μέχρι εκεί δηλαδή που είχε φτάσει εδώ και 100 χρόνια);;;
Πολλές οι αμαρτίες και οι κρατούντες την εξουσία ατιμώρητοι! Που άφησαν μια χώρα ολόκληρη να βουλιάξει επειδή μια χούφτα νταβατζήδες ήθελαν να κάνουν κουμάντο σε 10.000.000 Έλληνες.
*αυτό με την Ηγουμενίτσα θα έχει και συνέχεια, αρκεί να βρούμε μια φωτογραφία που είχαμε τραβήξει στα τέλη της δεκαετίας του 1990, όταν συχνάζαμε τουλάχιστον μια φορά κάθε δίμηνο στο παλιό (σήμερα) λιμάνι. Εκεί λοιπόν, την εποχή που “έστρωναν” την Εγνατία, είχαν αναρτήσει μια ταμπέλα-μακέτα του νέου (σήμερα) λιμανιού. Στη μακέτα υπήρχε και ένα κτίριο που έγραφε με υπερηφάνεια “Σιδηροδρομικός Σταθμός”. Όσο όμως η Ελλάδα πάτησε στο φεγγάρι, άλλο τόσο το τρένο πέρασε από την Εγνατία και άλλο τόσο έγινε σταθμός του τρένου στη 2η κυριότερη πύλη εισόδου-εξόδου προς την κεντρική και δυτική Ευρώπη.