Κατηγορίες
Χωρίς κατηγορία

ΤΑ ΤΕΜΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ


Διάβαζα για την παρέμβαση του τοπικού βουλευτή (και πλέον τομεάρχη Μεταφορών) Μιχ. Χαλκίδη, σχετικά με το τι γίνεται με το θέμα των Τεμπών.
Δεν θα σταθώ στο γεγονός της παρέμβασης, αφού μόλις πριν από 3 μήνες ο ίδιος ήταν βουλευτής μιας κυβέρνησης που ήταν στην εξουσία επί 5 ολόκληρα χρόνια. Τα άλλα όλα τα ακούω – προσωπικά – βερεσέ, είναι για εσωτερική κατανάλωση και τίποτε άλλο. Για τη λύση δεν άκουσα/διάβασα τίποτε, εδώ και χρόνια! Τώρα θυμήθηκαν όλοι πως η Ελλάδα όποτε γίνεται στραβή στα Τέμπη κόβεται στα δυο.


Σε άλλο θέλω να αναφερθώ: μέχρι πότε θα το σκέφτονται να επαναλειτουργήσουν την παλιά γραμμή του ΟΣΕ, βάζοντας σε κίνηση βαγόνια που θα μεταφέρουν τα βαρέα οχήματα που σήμερα κινούνται από τις παρακαμπτηρίους οδούς;

Και το γράφω επειδή διάβασα πως άνοιξε η όρεξη ακόμη και πλοιοκτητών για δρομολόγηση οχηματαγωγών πλοίων στη γραμμή Βόλος – Θεσσαλονίκη (χα!). Επίσης το γράφω γιατί αυτοί οι δρόμοι στους οποίους κινούνται τα φορτηγά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ να αντέξουν τόση κίνηση. Άσε το χρήμα που χάνεται σε καύσιμα, φθορές ή τον χρόνο μετάβασης που έχει αυξηθεί κατά 2 ώρες το λιγότερο.

Ερωτώ γιατί σε κάτι καθυστερημένες χώρες (όπως η Αυστρία ή η Ελβετία) το είδος του βαγονιού που οι Έλληνες φωστήρες σκέφτονται ακόμη να φέρουν, εκεί υπάρχει και κινείται εδώ και μισό αιώνα…

Το συνολικό μεταφορικό έργο των Ελληνικών Σιδηροδρόμων ανέρχεται στο 5-6% του συνόλου του μεταφορικού έργου της χώρας. Στο εξωτερικό ξεπερνάει το 35-40%.
Επίσης, εδώ και καιρό, ο ΟΣΕ δεν παραλαμβάνει ασυνόδευτα δέματα (γιατί άραγε;). Άρα μόνη λύση ή το πανάκριβο ΚΤΕΛ ή οι μεταφορικές εταιρίες.
(αλήθεια, με εκείνους τους εγκληματίες που πριν 2-3 χρόνια κονομούσαν τρελά λεφτά βάζοντας 3 ή και 4 βαγόνια επιπλέον στα βραδινά δρομολόγια των εμπορικών αμαξοστοιχιών, τι έγινε; πάλι μνήμη χρυσόψαρου έχουμε;)
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !