Κατηγορίες
Χωρίς κατηγορία

metro ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ


Η πλειοψηφία πολλών εξ’ ημών πήγε μέχρι Σαλονίκη μεριά για βόλτα ή για αγορές τις ημέρες αυτές. Πολλοί επιλέξαμε τα μέσα μαζικής
μεταφοράς για τη μετακίνησή μας, αφού το Πλατύ βρίσκεται σε προνομιακή θέση (σε σχέση με την υπόλοιπη Ημαθία) από άποψη θέσης – συνδέσεων με τη Σαλονίκη. Τρένα πάνε και έρχονται με σχεδόν 45λεπτη συχνότητα. Είμαστε πολύ κοντά (20′ δρόμος πλέον), σχεδόν προάστιο – με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Και αφού πήγαμε, πέσαμε και στα έργα για το σκάψιμο του μετρό της πόλης.
Του πραγματικού, όχι εκείνης της τρύπας του Κούβελα που είχε ανοιχθεί στα τέλη της δεκαετίας του ’80 (αλήθεια θυμάστε οι παλαιότεροι την τρύπα του μετρό που είχε ανοίξει ο Κούβελας δίπλα στη βόρεια είσοδο της ΔΕΘ;).

Χθες άκουγα τον Μαγκριώτη που μιλούσε στο δελτίο ειδήσεων της ΕΤ3. Και τι είπε; Πως τα 9,6 χιλιόμετρα του μετρό της Σαλονίκης θα ολοκληρωθούν – καλώς εχόντων των πραγμάτων – στις αρχές του 2014. Δηλαδή με 2 χρόνια καθυστέρηση, και όχι το 2012.

Το ζήτημα δεν είναι το μετρό, απλά το αναφέρω γιατί με εντυπωσίασε η καθυστέρηση στην παράδοση του έργου (ποιος φταίει άραγε και αν φταίει κανείς θα πληρώσει;) αλλά και επειδή οι κάτοικοι του Δήμου Πλατέος γνωρίζουν πολύ καλά πως ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες θέλεις 25 λεπτά για να είσαι από εδώ στο Βαρδάρη, ενώ θέλεις το λιγότερο 1 ώρα για να “κατέβεις κέντρο” από Καλαμαριά!
Και άσε τους άλλους να στριμώχνονται στην κίνηση…

(για να μην ξεχάσω, ας γκρινιάξω λιγάκι και σήμερα, τελευταία μέρα του χρόνου:
Η ένταξη του “αδύναμου και μικρού” δήμου μας στο Ρυθμιστικό της Θεσσαλονίκης είναι μια επιτυχία που άλλοι ονειρεύονται.
Ο …”μεγάλος δήμος” – τον οποίο μας πασάρουν ως μονόδρομο κάποιοι – θα έχει το 100% των ωφελημάτων που δύναται να έχει ο σημερινός μικρός Δήμος στον οποίο ζούμε, και τα οποία μπορούν να πηγάζουν απλά και μόνο από την εγγύτητα του με την Θεσσαλονίκη; εεεε;
ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΑΚΙ…)