Γνωρίστε το περπάτημα με μπαστούνια (Nordic Walking) στις 2 Ιουνίου στην Αλεξάνδρεια

nordic walkingΤι είναι το περπάτημα με μπαστούνια (Nordic Walking)

Το NORDIC WALKING έχει προέλθει από το Cross Country Ski ένα ολυμπιακό άθλημα πού εντυπωσιάζει για τη δυναμική και την αντοχή του, όπως και τον συντονισμό των κινήσεων όλου του σώματος. Για τους Σκανδιναβούς το Cross Country Ski αποτελεί τρόπος ζωής, καθώς έτσι μετακινούνται από τη μία πλευρά της πόλης στην άλλη τους μήνες με πολύ χιόνι.

Αργότερα με το λιώσιμο του χιονιού χρησιμοποιούσαν τα ίδια υπάρχοντα μπαστούνια για να κάνουν τις μετακινήσεις τους σε πιο γρήγορο ρυθμό χωρίς πέδιλα αλλά με τα κοινά παπούτσια τους.

Αυτό υιοθετήθηκε ως ένας νέος τρόπος άσκησης για όλους και έτσι σιγά-σιγά γεννήθηκε το NORDIC WALKING.

Το περπάτημα με μπαστούνια είναι ένας καινούργιος τρόπος άσκησης για τον ελλαδικό χώρο, κατάλληλο για όλους και όλες τις ηλικίες συνδυάζοντας διασκέδαση, άσκηση, υγεία και ομαδικότητα.

Τι σχέση μπορεί να έχει το Nordic Walking με την Αλεξάνδρεια;

Το Nordic Walking έρχεται πλέον και στην Αλεξάνδρεια, με πρωτοβουλία των ΚΦΑ Κουκλίδη Χαράλαμπου, Μυλωνά Ζαχαρία και Τσαρούχα Κωνσταντίας υπό την αιγίδα της Αθλητικού Συλλόγου «Βέλος»Αλεξάνδρειας. Αφορμή η γνωριμία με τον εναλλακτικό αυτό τρόπο άσκησης και η πεποίθηση ότι ταιριάζει στους Αλεξανδρινούς.

Η χρονική συγκυρία είναι ιδανική καθώς τα προηγούμενα χρόνια η «βάδιση» ως μέσω άσκησης έχει καθιερωθεί και αποενοχοποιηθεί. Πλέον όσοι περπατούν δεν θεωρούνται -όπως παλαιότερα- γραφικοί αλλά πολίτες που ενδιαφέρονται για την υγεία τους.

Το περπάτημα αποτελεί τον δημοφιλέστερο ίσως τρόπο άσκησης για μεγάλη μερίδα των συνδημοτών μας και η μεταπήδηση στο Nordic Walking, για όσους το δοκιμάσουν, θα είναι ομαλή προσθέτοντας και την εκγύμναση του άνω μέρους του σώματος στην αθλητική τους δραστηριότητα.

Σε τι ωφελεί το Περπάτημα με Μπαστούνια (NORDIC WALKING);

• Ο τρόπος εξάσκησης μέσω του Nordic Walking απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να γνωρίσουν έναν εναλλακτικό και ασφαλή τρόπο άσκησης, σε άντρες και γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας και φυσικής κατάστασης.

• Το Nordic Walking είναι μια αερόβια, δυναμική φυσική δραστηριότητα που ενισχύει τη σωματική δύναμη και αντοχή με πλήθος ωφέλειες για την υγεία μας.

• Χρησιμοποιεί το 90% των μυών του σώματός σας! Συγκριτικά: το «κανονικό» περπάτημα χρησιμοποιεί μόνο το 70% περίπου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το Nordic Walking προσφέρει το μεγαλύτερο εύρος κινήσεων από οποιοδήποτε άλλο άθλημα! Ως αερόβια άσκηση, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για την τόνωση των ποδιών, των γοφών, των μηρών, των χεριών και των γλουτών σας – οι συνήθεις προβληματικές περιοχές των γυναικών, συμπεριλαμβανομένων των πλαδαρών μπράτσων, στα οποία σύντομα θα πείτε αντίο.nordic walking1

• Σε λιγότερο από 12 εβδομάδες, το Nordic Walking μπορεί να μειώσει αποτελεσματικά το ΔΜΣ σας! Κάνετε μεγαλύτερα άλματα, με αποτέλεσμα οι κινήσεις σας να «καίνε» έως και 46% περισσότερες θερμίδες σε σχέση με το «κανονικό» περπάτημα.

• Με το Nordic Walking, μπορείτε να κάψετε έως και 460 θερμίδες σε μία ώρα– πολύ περισσότερες σε σχέση με το απλό περπάτημα, με το οποίο συνήθως καίτε περίπου 280 θερμίδες την ώρα.

• Το Nordic Walking ασκεί λιγότερη πίεση στις αρθρώσεις σας σε σχέση με το jogging, ιδιαίτερα στην σπονδυλική στήλη! Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους είναι ένα δημοφιλές άθλημα σε άτομα που στοχεύουν σε:
• απώλεια βάρους
• αποκατάσταση από διάφορους τραυματισμούς ή καρδιακά προβλήματα
• πρόληψη της γήρανσης και έναν υγιεινό τρόπο ζωής.
• Επαναφέρει τον καρδιακό και αναπνευστικό ρυθμό σε επίπεδα που θεωρούνται τα καλύτερα για την καρδιαγγειακή υγεία σας – ακόμη και με βραδύτερο ρυθμό σε σχέση με το περπάτημα.

• Τα καλύτερα αποτελέσματα επιτυγχάνονται με λιγότερο από 3 ώρες Nordic Walking την εβδομάδα! Αυτό είναι κάτι που μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε ακόμη και σε ένα πολυάσχολο πρόγραμμα.

• Το Nordic Walking είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για ώριμα άτομα που αναζητούν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση και υγεία, καθώς και για όσους είναι υπέρβαροι, για αποκατάσταση από τραυματισμούς ή/και αρχάριους στην άθληση. Ωστόσο, προσφέρει άριστη εξάσκηση στο πάνω μέρος του σώματος, καθώς ενισχύει τους μύες του κορμού, αλλά και αυτούς των ποδιών. Επομένως, πρόκειται για ένα υπέροχο άθλημα για την τόνωση του σώματος σας, ανεξάρτητα από την αρχική σας κατάσταση.

• Βασίζεται στη σωστή βιομηχανική κίνηση του βαδίσματος και προσδίδει στον ασκούμενο σωστή στάση και κίνηση στην καθημερινότητα.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για το Nordic Walking;

Το Σάββατο 02 Ιουνίου και στις 18:00 θα γίνει επίδειξη γνωριμίας με το Νορβηγικό Περπάτημα στον χώρο του Αμφιθεάτρου. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να φοράνε άνετα ρούχα και αθλητικά παπούτσια, όχι μποτάκια για να είναι ελεύθερη η ποδοκνημική άρθρωση.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 6980035818 – 6943981065 – 6974079062

 

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ: