Κατηγορίες
αγορά

Τι λέει η ΔΕΗ για τις (μη) πληρωμές λογαριασμών μέσω ΕΛΤΑ

Σε δελτίο τύπου που εξέδωσε η ΔΕΗ γίνεται αναφορά στο απίστευτο θέμα που προέκυψε με τους λογαριασμούς που οι καταναλωτές πλήρωναν στα ΕΛΤΑ αλλά τα λεφτά δεν έφταναν ποτέ εκεί που έπρεπε (δηλαδή, εν ολίγοις, στο ότι η μια εταιρία πήγε να λύσει τις όποιες διαφορές είχε με την άλλη με τα λεφτά των καταναλωτών).

Δυστυχώς το κακό είναι πως οι καταναλωτές θα πρέπει να αποδείξουν (για πολλοστή φορά) ότι δεν είναι ελέφαντες και θα πρέπει οι ίδιοι να πάνε στα καταστήματα της ΔΕΗ με την απόδειξη πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ ώστε να μην χρεωθούν διπλά αλλά και να διατηρήσουν την “έκπτωση συνέπειας” ύψους 15%. Αντί δηλαδή να κοιτάξουν να λύσουν το θέμα μεταξύ τους τα ΕΛΤΑ και η ΔΕΗ, πάλι θα χρειαστεί ο συνεπής καταναλωτής να τρέξει για να αποδείξει ότι… πλήρωσε!!!

Στο δελτίο λοιπόν η ΔΕΗ αναφέρει τα ακόλουθα:

“1. Τον τελευταίο περίπου χρόνο έχει ανακύψει πρόβλημα με τις εξοφλήσεις των λογαριασμών πελατών της ΔΕΗ μέσω ΕΛΤΑ λόγω αστοχιών της εταιρείας αυτής. Πρόβλημα το οποίο κατά καιρούς εμφανίζεται περισσότερο ή λιγότερο οξυμένο και τελευταία έχει λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις.
Συνεπείς πελάτες της ΔΕΗ ταλαιπωρούνται, ενώ και η ίδια η Επιχείρηση υφίσταται οικονομικές και άλλες δυσμενείς επιπτώσεις, καθώς έχει αυξηθεί σημαντικά η προσέλευση στα καταστήματά της με συνέπεια τη δημιουργία προβλημάτων στην εξυπηρέτηση αλλά και στο προσωπικό.

2. Η ΔΕΗ από την πρώτη στιγμή προσπάθησε να επιλύσει το πρόβλημα με στόχο την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των πελατών της και βέβαια την προάσπιση των συμφερόντων της, εξαντλώντας παράλληλα τα περιθώρια διαλόγου και καλής θέλησης έναντι μιας εμβληματικής επιχείρησης όπως τα ΕΛΤΑ. Ελπίζουμε ότι με την παρέμβαση όλων των αρμοδίων πλευρών το πρόβλημα θα διευθετηθεί σύντομα. Τονίζεται ότι τα ΕΛΤΑ, βάσει νόμου και διαθέτοντας την απαιτούμενη άδεια είναι «εισπρακτικό ίδρυμα». Αυτό σημαίνει ότι εισπράττει αυτοδίκαια τους λογαριασμούς και της ΔΕΗ, όπως και άλλων φορέων χωρίς να χρειάζεται ειδική σύμβαση προς τούτο.

3. Από το πρώτο διάστημα που προέκυψε το πρόβλημα η ΔΕΗ μερίμνησε ώστε οι πελάτες της να μην υφίστανται καμία οικονομική ζημιά. Έτσι με την προσκόμιση στα καταστήματά μας της απόδειξης πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ, το θέμα τακτοποιείται οπότε αφενός δεν γίνεται διπλή χρέωση και αφετέρου διατηρείται η έκπτωση συνέπειας 15%, η οποία εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό.

4. Εναπόκειται στους ίδιους τους πελάτες μας να επιλέγουν τα ΕΛΤΑ ή όποιον άλλο φορέα επιθυμούν για την εξόφληση των λογαριασμών τους. Από την πλευρά μας τους συστήνουμε και τους καλούμε να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-pos, ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ, και βέβαια με απόλυτη σιγουριά και χωρίς καμία ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου.

Σε κάθε περίπτωση, παρά το γεγονός ότι η ΔΕΗ δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη, ζητάμε συγνώμη από τους συνεπείς πελάτες μας για την ταλαιπωρία που υφίστανται, και τους καλούμε να προσέρχονται στα καταστήματά μας με κατανόηση και βεβαιότητα ότι το πρόβλημά τους θα τακτοποιηθεί.”