Κλείνει ξανά τις νύχτες η διάβαση του ΟΣΕ στο Πλατύ

Με ανακοίνωσή του ο Δήμος Αλεξάνδρειας κάνει γνωστό ότι υπάρχει ανακοίνωση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., που αφορά το ωράριο λειτουργίας της ισόπεδης διάβασης στο δρόμο που συνδέει την Π.Ε.Ο Θεσσαλονίκης – Βέροιας με το Πλατύ και τα χωριά Τρίκαλα, Πλάτανο, Κλειδί.

Πρόκειται για τη διάβαση που βρίσκεται δίπλα στον Σιδηροδρομικό Σταθμό (ΙΔ ΧΣ 36+12 γρ. Θ-Φ). Σύμφωνα λοιπόν με την ανακοίνωση, η διάβαση θα παραμένει κλειστή (αφύλακτη με κατεβασμένες και κλειδωμένες τις μπάρες) καθημερινά από ώρα 22:00 έως 06:30 της επομένης, από απόψε το βράδυ της 12ης Φεβρουαρίου 2018 και μέχρι νεωτέρας.

Με δυο κουβέντες:

 

επανερχόμαστε στην ίδια κατάσταση που υπήρχε πριν από λίγα χρόνια. Όταν η διάβαση έκλεινε τις νύχτες, επειδή δεν υπήρχε προσωπικό. Τότε, με ενέργειες του Δήμου και της διοίκησης, το θέμα φάνηκε πως είχε λυθεί.

Έλα όμως που στο μεσοδιάστημα άλλαξαν και πολλά, όπως πχ το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ΟΣΕ….

η φωτογραφία είναι παλιά, από την εποχή που η διάβαση έκλεινε πάλι τις νύχτες

Και να σημειώσουμε και κάτι: η διάβαση αυτή έχει κλείσει και έχει… ανοίξει τουλάχιστον 3-4 φορές. Μόνο που αυτή τη φορά νομίζουμε πως θα είναι αλλιώς.
Η ηλεκτροκίνηση έχει ολοκληρωθεί, τα τρένα πλέον θα πηγαίνουν γρήγορα (τόση διαφήμιση πια… αφήστε που όλοι ποστάριζαν το “νέο γρήγορο τρένο” που δεν είναι και τόσο νέο). Άρα ας μην εκπλαγούμε αν η διάβαση κλείσει οριστικά, όλο το 24ωρο.
Το έργο με τη διάβαση αυτή το έχουμε ξαναδεί το 2010, το 2011, το 2014 κλπ κλπ κλπ

Στο δια ταύτα: ο Δήμος Αλεξάνδρειας ΟΦΕΙΛΕΙ να επιμείνει ξανά – πράγμα λίγο δύσκολο, τώρα που έγινε ιδιωτική επιχείρηση. Ας το ξαναπάρει το θέμα επάνω του ο Γκυρίνης, όπως έκανε στο παρελθόν, κι ας προσπαθήσει να το λύσει.

Απ΄ την άλλη, τόσο οι κάτοικοι του Πλατέος όσο και οι κάτοικοι των άλλων χωριών αλλά και οι χρήστες του σιδηροδρόμου, πληρώνουν (κυριολεκτικά και μεταφορικά) την τεράστια “επιτυχία” της επιλογής να γίνει υπόγεια διάβαση σε ένα εντελώς ακατάλληλο σημείο.

Όσον αφορά δε τις διαβάσεις το λέγαμε από τότε, το επαναλαμβάνουμε: αυτό τον πρύτανη που επέλεξε να γίνει η υπόγεια στο σημείο που έγινε (και όχι επάνω στο δρόμο Π.Ε.Ο – Πλατύ – Τρίκαλα – Πλάτανος – Κλειδί) θα πρέπει να του δώσουμε βραβείο!

 

 

Στις φωτογραφίες δεξιά από την εποχή που η διάβαση ήταν κλειστή. Αριστερά η συνήθως προβληματική μετά από βροχές υπόγεια διάβαση.

Αντί να δει λίγο μακριά, αντί κλείσουν οι 3 ισόπεδες διαβάσεις του Πλατέος και να δημιουργηθούν μια υπέργεια (όπως έγινε), μια υπόγεια (όπως έγινε, αλλά σε λάθος σημείο) και μια πεζογέφυρα (στο σημείο που σήμερα υπάρχει η υπόγεια), ο πρύτανης αυτός έκανε ότι να ‘ναι και τώρα ταλαιπωρούνται χιλιάδες οδηγοί και εκατοντάδες πεζοί.

Κι αν κάνει πως βρέχει και κλείσει και η υπόγεια, τότε το Πλατύ κόβεται στη μέση. Οι πεζοί δεν μπορούν να περάσουν από τη μια μεριά του χωριού στην άλλη ενώ τα οχήματα θα έχουν στη διάθεσή τους τη νύχτα μόνο μια υπέργεια έξω από το Πλατύ…

* μέχρι που να λυθεί το θέμα (αν τελικά λυθεί) ο Δήμος ας προνοήσει να φτιάξει λίγο τη σήμανση για να μην ταλαιπωρούνται όσοι κινούνται από και προς τον σταθμό. Ας παραγγείλουν μεγάλες, ευκρινείς και ακριβείς πινακίδες.

 

 

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ: